Avaya a 'Vezetők' között a vállalati telefonok piacán

|

A Gartner a „Vezetők” közé helyezte a vállalati kommunikációs alkalmazásokat, rendszereket és szolgáltatásokat szállító Avayát a vállalati telefonok piacát vizsgáló 2008-as Magic Quadrant elemzésében. A Gartner elemzése a vállalati telefonos piacot a következőképpen definiálta: teljes körű hang alapú kommunikáció szolgáltatásai a nagyvállalatok helyhez kötött és vezeték nélküli felhasználói részére egyaránt.

A Gartner az iparág vezető kutató és elemző cége. Az általa készített Magic Quadrant jelentés a gyártókat a fejlesztési terveik teljessége és annak megvalósítására való képessége alapján különböző kategóriákba, mezőkbe sorolja. A vállalati telefonok piacát vizsgáló elemzésében a Gartner a „Fejlesztési terveik teljessége” és a „Megvalósításra való képesség” kategóriákban is a vezetők közé sorolta. Az Avaya vállalati telefonos portfoliójának meghatározó eleme az Avaya Communication Manager, egy szoftver platform, mely a vállalatoknak IP alapú telefónia, hagyományos (analóg és digitális) telefónia, illetve ezek kombinációját tartalmazó kommunikációs megoldásokat kínál. A Communication Manager-rel a szervezetek az Avaya Egységes Kommunikációs (Unified Communication) megoldások által nyújtotta valamennyi lehetőséget kihasználhatják, többek között például az egységes levelezés, konferenciahívás, videó együttműködés és vállalati mobilitás széleskörű tulajdonságokkal rendelkező alkalmazásait. A Gartner vállalati telefonos elemezése első alkalommal figyelte a teljes EMEA régiót (Európa, Észak-Amerika, Közel-Kelet és Afrika) vizsgálata során, mivel a globalizációnak egyre nagyobb a hatása a vállalati telefonok piacán. Az elemzés azt mutatja, hogy az Egységes Kommunikáció a vállalati telefonos döntéseknél kiemelkedő szerepet játszik. Az elemzés megállapítása: ’Egyre fontosabb, hogy a vállalatok telefónia beszállítóikat az egységes kommunikáció kapcsán, szélesebb körű megoldásokban is figyelembe vegyék. A vállalatok ennek köszönhetően kevesebb számú beszállítóra koncentrálva fókuszálhatják beruházásaikat, mivel az IP telefónia felhasználásával egységes platformot teremthetnek felhasználóik számára, előkészítve rendszereiket az egységes kommunikációval és együttműködési platformokkal történő integrációra, különös figyelmet fordítva a fiókhálózatok, kis irodák és ügyfélszolgálatok rendszereinek kialakításában.’ A Gartner Magic Quadrant elemzése teljes terjedelmében elérhető a http://mediaproducts.gartner.com/reprints/avaya/vol4/article5/article5.html címen.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.