Az Avaya kutatása felfedi a vezetők titkait - A vezetők 44 százaléka pizsamában dolgozik

|

Érdekes használati szokásokat alakítanak ki az okostelefonokat és PDA-eszközöket használó vállalatvezetők - derül ki az Avaya, Inc. (NYSE:AV) kutatásából.

Érdekes használati szokásokat alakítanak ki az okostelefonokat és PDA-eszközöket használó vállalatvezetők - derül ki az Avaya, Inc. (NYSE:AV) kutatásából, mely az egyik vezető cégnek számít az üzleti kommunikációs alkalmazások, rendszerek és szolgáltatások piacán. A nemrég készített tanulmány szerint a vezetők és a cégtulajdonosok kihasználják a problémamentesen kapcsolódó kommunikációs lehetőségeket, - például fürdőköpenyben dolgoznak-, és érdekes konferenciahívási szokásaik vannak. A kutatás kimutatta, hogy az egységesített kommunikációs megoldások (Unified Communications) – amely által bárhonnan és bármely eszközről elérhető az irodai környezet - rugalmasabb munkavégzési szokásokat és nagyobb hatékonyságot tesznek lehetővé. “A legtöbb dolgozó a munkanap során a kommunikációs technológiákra hagyatkozik, az információk távoli elérése természetesen csábító” – mondta Ian Groves, az Avaya EMEA-régiós Unified Communications Applications részlegének igazgatója. “A többszörös kommunikációs technológiák eredményeként túl sok üzenet generálódhat, túl sok helyen. Ez virtuális káoszhoz vezet. A kutatások azt mutatják, hogy az okostelefont használók (és elsősorban a vezetőszintű munkatársak) kihasználják az egységesített kommunikáció (Unified Communications) előnyeit, így nincs egy elszalasztott üzleti lehetőség sem, miközben a rugalmas munka előnyeit is élvezhetik.” A kutatást az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság és Ausztrália 2200 menedzsere körében végezték. Az eredmények szerint a vezetők kényelmesebb munkastílust alakítanak ki, illetve az okostelefonok használói gyakrabban és szívesebben kommunikálnak, mint a tradicionális mobiltelefon-használók. Az elnök-vezérigazgatók (vagy hasonló szintű dolgozók) 44 százaléka nem szeret videókonferencián részt venni, mivel otthon, pizsamában hallgatja azt. Ugyanezt a fiatal menedzserek 9%-a teszi. Az okostelefon-használók kétszer olyan gyakran fogadják a hívásokat a mellékhelyiségben, mint a normál mobiltelefon-használók, illetve 51%-uk vett már részt konferenciahíváson csak egy fürdőköpenyben, vagy annál is kevesebb ruházatban. Az okostelefonok használói bevallották, hogy a megbeszélések alatt is folytatják a kommunikációt. 63 százalékuk az asztal alatt e-mailezik a telefonján vagy a PDA-ján. Ugyanezt olyan családi alkalmakkal is megteszik, mint az esküvő vagy a temetés, ahol a felmérés szerint kétszer annyi okostelefon-használó ellenőrizte e-mailjeit vagy sms-eit, mint a nem-okostelefon-használók. A kutatás azt is bizonyította, hogy a vezető alelnökök (senior vice president) gyakrabban szunyókálnak konferenciahívások alatt. Az arányuk 17%, míg a többi pozícióban lévők 5%-a vallotta ezt be. “A helytől és eszköztől függetlenül elérhető kommunikációs környezet segítségével a munkatársak képesek priorizálni és gyorsan reagálni az üzleti kérdésekre, attól független, épp merre járnak” – folytatta Groves. “Az Avaya az egységesített kommunikációról (Unified Communications) beszél évek óta ma már azt mondhatom, hogy sikeresen integráltunk egy sor alkalmazást, köztük a telefónia, e-mail, hangüzenetek, azonnali üzenetküldés, videó és együttműködési megoldások világából az olyan felhasználói felületekbe, amelyek akár PC-, akár web-alapúak, telefonok vagy mobil eszközök. Így valóban egységesítettük a kommunikációt és egyszerűsítettük az emberek munkakörnyezetét” – tette hozzá. Az Avaya Intelligent Communications megoldásai problémamentesen kapcsolják össze a különböző kommunikációs és üzleti alkalmazásokat, így a dolgozók, ügyfelek és maguk a folyamatok is a megfelelő emberhez kapcsolhatók, megfelelő időben, a megfelelő eszközzel, bármely hálózatról. Az egységesített kommunikáció (Unified Communications) egyike az Intelligent Communications megvalósításához vezető alapvető “utaknak”, és összekapcsolja az asztali és együttműködés megoldásokat, az egységesített üzenetkezelés, a konferenciahívást, a mobilitás és a hang-hozzáférést. Az Avaya Unified Communications szoftver problémamentesen integrálható a Microsoft és az IBM üzenetkezelési és együttműködési megoldásaival, valamint több mobileszközt (köztük a Nokia mobil-készülékeket) is támogatja.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.