Az SAP bemutatta CRM megoldásának következő generációját

|

Az SAP CRM 2007 a Web 2.0 rugalmasságát és a végponttól végpontig terjedő üzleti folyamatok képességeit nyújtja az üzleti felhasználóknak.

Az SAP AG bemutatta az SAP Business Suite komponensét képező SAP Customer Relationship Management (CRM) következő generációját. A bejelentésre az SAP 5. Influencer Summit-ján került sor december 4. és 5. között, Bostonban. Az SAP új ügyfélkapcsolat-kezelő rendszere olyan képességeket kínál, mint például a kereskedelmi promóciók menedzsmentje, az üzleti kommunikáció menedzsmentje, vagy az értékesítési folyamat teljesítményének kezelése. Az SAP CRM legfrissebb verziója dinamikus felhasználói felülettel (user interface, UI) rendelkezik, Web 2.0-ás képességekkel. „A CRM alkalmazások következő generációját úgy terveztük, hogy elnyerje mind az értékesítési és a marketing, mind pedig az ügyfélkiszolgáló szakértők tetszését is.” – mondta Ed Thompson, a Gartner Distinguished Analyst alelnöke. „Az új alkalmazások képesek lesznek arra, hogy több különböző felhasználói interfészt támogassanak, különös hangsúlyt fektetve a használhatóságra, a minden felhasználó számára könnyű konfigurálhatóságra, valamint könnyedén integrálhatóak lesznek annak érdekében, hogy mind az üzleti, mind pedig az IT felhasználók igényeit kielégítő, végponttól végpontig terjedő (end-to-end) megoldásokat hozzanak létre.” Az SAP a hagyományos CRM feladatokon túlmutatva fejlesztette alkalmazását egy rugalmas, felhasználói igényeket szem előtt tartó, végponttól végpontig terjedő folyamat-végrehajtási platformmá. Az SAP CRM felépítése révén a vállalatok teljes, 360 fokos rálátással rendelkezhetnek ügyfeleikre, amely a nemrégiben készített, „Improving Customer Relationships” (Az ügyfélkapcsolatok fejlesztése) című Economist Intelligence Unit tanulmány szerint a sikeres CRM stratégia egyik kritikus tényezője. Az SAP CRM máris segít egyes cégeket, például az Adobe Systems-t, a Danfoss-t vagy az Intel Corporation-t abban, hogy kiterjesszék és fejlesszék az ügyfeleket érintő folyamatokat az alkalmazottakból, ügyfelekből és partnerekből álló üzleti ökoszisztémájuk teljes egészében. Az ügyfelek által indukált növekedést lehetővé tevő új SAP CRM képességek: ˇ Rugalmas, többcsatornás ügyfélszolgálat – Az SAPŽ Business Communications Management szoftver egyesíti magában a kommunikációs technológiákat és az SAP CRM képességeit annak érdekében, hogy a hagyományos call-center alapú folyamatokat kiterjessze az üzleti szervezet egészére, beleértve a helyi munkaerőt és a földrajzilag máshol elhelyezkedő szakértőket is. ˇ Az interakciók értékének maximalizálása – Az SAPŽ Real-Time Offer Management szoftver minden ügyfél-tranzakcióhoz biztosítja a szükséges információkat. ˇ A marketing és promóciós költségek optimalizálása – Az SAP nagy mértékben továbbfejlesztette kereskedelmi promóció-kezelési (trade promotions management, TPM) és marketing fejlesztési alap (marketing development funds, MDF) megoldásait annak érdekében, hogy ügyfelei promóciós kiadásai jobban megtérüljenek. Az SAP CRM 2007 az idei év decemberétől elérhető az ügyfelek számára, és máris számos, a saját iparágában vezető szerepet töltő cégnél van folyamatban a bevezetése. „Az SAP CRM legfrissebb verziójának lényege az ügyfelek által generált növekedés. A megoldás forradalmasítja a vállalati szoftver-ipart.” – nyilatkozta Bob Stutz, az SAP CRM Global Strategy and Product Development alelnöke és ügyvezető igazgatója. „Az SAP áthidalja a szakadékot a felhasználók által kezdeményezett webes élmények és a vállalati szoftver-alkalmazások között. Az SAP CRM célja, hogy a CRM-et egyszerűvé és hatékonnyá tegye, ily módon nyújtva megkülönböztetést, innovációt és agilitást az üzleti felhasználók számára. Az SAP CRM-ről bővebb információt a www.sap.com/crm weboldalon talál. Az Adobe célja az volt, hogy egyszerűsítse üzleti folyamatait és minden vállalati alkalmazást egyetlen platformba integráljon. A vállalat már futtatja az SAP CRM 5.0-t világszerte elhelyezkedő call centerei támogatására, és most úgy döntött, hogy az értékesítési folyamat támogatására igénybe veszi az SAP CRM integrált értékesítés-támogatási képességeit is. A potenciális ügyfelek kezelésétől a területi megbízásokon, az ügyfél- és kapcsolatkezelésen át egészen a lehetőségek menedzseléséig, az Adobe az SAP értékesítési támogatási képességeit világszerte több, mint 170.000 ügyfelére terjeszti ki. Az Intel és az SAP hosszú közös múltra tekinthet vissza az innovatív megoldások fejlesztése és az ügyfeleknek nyújtott érték maximalizálása terén. Az SAP CRM keretein belül a két cég az MDF megoldás fejlesztésén dolgozott. A közös munka során a cégek automatizálták és racionalizálták az MDF-en belüli folyamatokat a követelések online bevitele, a megfelelés és az elhatárolások területén. A CRM-en belül ezek a folyamatok az SAP ERP back-end rendszerének követelési, kifizetési és tartozási folyamataihoz kapcsolódnak annak érdekében, hogy hatékonyabban, illetve a szabályozói előírásoknak megfelelően lehessen lebonyolítani a tranzakciókat az ügyfelekkel és a partnerekkel, miközben a channel marketing alapokat kezelik.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.