Díjnyertes ügyfélszolgálati forgalom

|

2010-ben a NET’54 lett az Avaya legnagyobb hazai partnere

Budapest, 2011. június. 16. – A vállalati kommunikációs rendszereket forgalmazó Avaya idén is díjazta legjobban teljesítő partnereit. 2010-es eredményei alapján hazánkban a NET’54 Üzleti Kommunikáció szerezte meg az Avaya 2010 Legnagyobb Forgalmú Partnere címet. A vállalat nem csak az Avaya platformon volt sikeres, 2010-ben megduplázta forgalmát, mely így elérte a 2 milliárd forintot. 2010-es forgalma alapján az Avaya a NET’54 Üzleti Kommunikációnak adta a Legnagyobb forgalmú Partner címet. A cég 2010-es, a díjat megalapozó sikerei közé tartozott többek között a K&H Bank ügyfélszolgálatának korszerűsítésére és áttelepítésére kiírt tender elnyerése, illetve sikeres lebonyolítása. „Az Avayával több mint 10 éve működünk együtt sikeresen, rendkívül örülünk a díjnak, hiszen ez megerősít minket abban, hogy jó irányba haladunk” – nyilatkozta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője. A NET’54 a gazdasági válság ellenére őrizte meg piacvezető szerepét, sőt, az év folyamán a megoldási paletta bővítése révén kétszeresére növelte forgalmát, ami így elérte a 2 milliárd forintot. 2010-ben a vállalat már külföldön is dolgozott, többek közt Szlovákiában, illetve Spanyolországban hajtottak végre sikeres, a távközlési infrastruktúra fejlesztését célzó projekteket. Ellenőrzött belső folyamatok „2010-ben komoly erőfeszítéseket tettünk annak érdekében, hogy a növekedést üzleti folyamataink megújításával is támogassunk” – mondta ifj. Karászi József. A NET’54 ennek érdekében egy BPR (Business Process Reengineering) projekt keretében újratervezte üzleti folyamatait, valamint egy új webes ügyfélkezelő rendszert vezetett be, melynek köszönhetően jelentősen tudta növelnie az ügyfélkiszolgálás minőségét és hatékonyságát. A vállalat ezen felül egyre nagyobb hangsúlyt fektet a call és kontakt centerekhez kapcsolódó egyedi üzleti szoftverek fejlesztésére, melyek segítségével a vállalatok tovább javíthatják az ügyfélszolgálati kiszolgálás színvonalát. Kapcsolódó képanyag: A díjról készült fotó: http://www.sakkom.hu/sajto/net54/kepek/Avaya-NET54-dij.jpg Karászi József fotója az alábbi linkeken érhető el: (webes felbontás) http://www.sakkom.hu/sajto/net54/kepek/Karaszi_Jozsef_NET54_web.jpg (nyomdai felbontás) http://www.sakkom.hu/sajto/net54/kepek/Karaszi_Jozsef_NET54_print.jpg Kapcsolódó webcímek: http://www.net54.hu http://www.avaya.com További információ: Kolma Kornél ügyvezető Sakkom Interaktív - az Ön hírneve a mi jó hírünk Telefon: (+36) 1 237-0212 Fax: (+36) 1 237-0213 Mobil: (+36) 20-3333-220 E-mail: kkolma@sakkom.hu Cím: 1139 Budapest, Petneházy u. 52. Webcím: www.sakkom.hu Facebook: www.facebook.com/sakkom.interaktiv/

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.