Erősít az update a magyar CRM-piacon

|

Tovább erősíti pozícióját a magyarországi CRM-piacon az update software AG. Ennek, valamint a térségben tervezett partnerhálózat-építésnek köszönhetően a közeljövőben a magyar főváros lehet a cég regionális terjeszkedésének központja.

Európa egyik vezető CRM-fejlesztő vállalata 19 éve van a piacon, részvényeit 2000 áprilisától a Frankfurti Tőzsdén jegyzik, és 55 országban használják megoldásait. Szokásos évindító partnertalálkozójukat idén először nem a bécsi központban, hanem Budapesten tartják. A helyszín kiválasztásában szerepet játszott, hogy a cég menedzsmentje szeretné megerősíteni pozícióját a magyar CRM-piacon. Az 1988-ban Bécsben alakult update software AG a kezdetektől fogva kizárólag CRM-szoftverek fejlesztésével foglalkozik. Céljai között az ügyfél- és vásárlói kapcsolatokat támogató szoftver-megoldások megalkotása és folyamatos tökéletesítése szerepelt. Az alapítás óta eltelt 19 esztendő fontos mérföldköve 2000 volt, amikor a cég a szigorú szabályoknak megfelelve megjelent a Frankfurti Tőzsde technológiai szekciójában. 2005-ben az előző évhez képest 21 százalékos forgalom-növekedéssel 18,6 millió eurós árbevételt értek el, és ez a folyamat 2006-ban is folytatódott: tavaly 26 százalékos emelkedéssel 23,3 millió euró rekordbevételt könyveltek el. A budapesti iroda 2007-ben is folytatja dinamikus piacépítési tevékenységét: céljai között szerepel az update ismertségének további növelése, az elkötelezett és szakértői partnerhálózat kiszélesítése Magyarországon, valamint a regionális terjeszkedés előkészítése Bulgáriában, Romániában és a volt jugoszláv utódállamokban. Az új partnerek kiválasztásának egyik kiemelt szempontja, hogy a piacbővítési tervekben megcélzott országokban aktív üzleti kapcsolatokkal rendelkezzen az adott cég. – Az update gyorsuló növekedése és jelentős pénzügyi eredményei, valamint a magyarországi leányvállalat ideális elhelyezkedése együttesen lehetőséget teremtettek arra, hogy a budapesti iroda már a közeljövőben regionális hídfőállásként működhessen. Jelenlegi és jövőbeni partnereinkkel közösen nemcsak Magyarországon, hanem a térség többi országában is jelentős piaci részesedést szerezhetünk – mondta el Rajkay Mátyás, az update magyarországi vezetője. Elemzők szerint a 10 milliárd forint forgalmú magyarországi CRM-piac kétharmadát az ERP-rendszereket is alkalmazó nagyvállalatok és multinacionális cégek teszik ki. Az utóbbi időben azonban egyre több kis és közepes cég is felismeri, hogy egy hatékony CRM-megoldás bevezetése jelentősen növeli az ügyfelek elégedettségét, a naprakész kereskedelmi információk azonnali elérhetőségét, végeredményben pedig a vállalkozás hatékonyságát. A szakértők a következő években a CRM-szoftverek alkalmazása terén további, 10 százalékos emelkedésre számítanak.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.