Telitalálat: a Kaspersky márka nyerte a 2020. évi piros pont dizájndíjat

|

Rangos elismerésben részesült a Kaspersky márka azzal, hogy az idén elnyerte a rangos piros pont dizájndíjat (Red Dot Design Award) az év legjobb márkáit és kreatív alkotásait díjazó márka- és kommunikációs dizájndíj kategóriában.

A Red Dot dizájnverseny zsűrijének megnyerésével a globális kiberbiztonsági vállalat bebizonyította, hogy márkája egyet jelent a csúcsminőségű dizájnnal és az integrált márkamenedzsmenttel.

2020-ban 50 országból összesen 6992 kreatív projekttel neveztek be a Red Dot dizájnversenyre. A "jó dizájn és kreativitás nyomában" mottót megtestesítő márkák kiválasztásával és elismerésben részesítésével megbízott 24 tagból álló nemzetközi zsűri online értékelte ki a nevezéseket, kiemelt figyelmet fordítva a koncepcióra, az ötletre és a dizájn által kiváltott hatásra. Végül azok részesültek kitüntetésben, akiknek sikerült meggyőzniük a szakembereket dizájnjuk kiváló minőségéről és kreatív jellegéről.

"Nagy megtiszteltetés és büszkeség számunkra, hogy a világ egyik legrangosabb dizájnversenyének győztesei között lehetünk. A tény, hogy a Kaspersky egy évvel az arculatváltása után a márka- és kommunikációs dizájn kategóriában részesült elismerésben, fontos elismerése a vállalat múltbéli és jelenlegi erőfeszítéseinek. A Kaspersky jelentős mértékben átalakította márkaarculatát, vizuális identitását és kommunikációját, mely jól tükrözi, hogy üzleti fókuszunk a kiberbiztonságról egyre inkább a tágabb értelemmel bíró kiberimmunitásra helyeződik át, és jól kifejezi új küldetésünket, melynek lényege egy biztonságosabb világ létrehozása" - jelentette ki Andrew Winton, a Kaspersky marketing részlegének alelnöke.

A Kaspersky 2019. júniusában arculatváltást hajtott végre, amelynek keretében új logót és vizuális identitást vezetett be, és egy szebb jövő megteremtése érdekében megalkotta a digitális biztonság új filozófiáját. Az új márkaarculat a vállalat jövőképét és üzleti hozzáállását tükrözi. A Kaspersky ma már jóval több puszta antivírus-laboratóriumnál: biztonsági megoldásainak és szolgáltatásainak korszerű és átfogó portfoliója lehetővé teszi, hogy technológiai vezetővé váljon. 

A Kaspersky új márkaarculata nem most először részesül elismerésben: 2019. novemberében a World Branding Awards megmérettetésen is elnyerte az Év márkája díjat.

A vállalat ráadásul a piros pont dizájndíjat sem most először érdemelte ki: 2017-ben a cég interaktív online platformja, az Earth 2050 (amely arról nyújt futurisztikus képet, hogy milyen lesz a világ 30 év múlva) nyerte el a Red Dot: Best of the Best ("a legjobbak legjobbika) díjat. 2015-ben pedig a Kaspersky One Dollar Lesson elnevezésű interaktív oktató weboldala, amely egy 1 dolláros virtuális utat például véve mutatta be az online biztonság alapelveit, a kommunikációs dizájn/honlap kategóriában érdemelte ki a piros pont dizájndíjat.

A 2020-as piros pont dizájnverseny díjnyertes munkáit 2020. októberétől láthatja a közönség online a Red Dot weboldalon. A 2020/2021-es Márka- és kommunikációs dizájn nemzetközi évkönyv 2020. novemberében jelenik meg. Ezen túlmenően a Kaspersky márka különféle kiállításokon is jelen lesz, így az érdeklődők a saját szemükkel győződhetnek meg a márka által képviselt kiváló minőségről.

A Kaspersky márkáról itt található bővebb információ.

Piros pont dizájndíj (Red Dot Design Award)

A dizájn képviselte terület sokszínűségének szakmai értékelhetősége érdekében a Red Dot dizájndíjakat három fő területen adományozzák: Red Dot Award: Product Design (termékdizájn), Red Dot Award: Brands & Communication Design (márka- és kommunikációs dizájn), és Red Dot Award: Design Concept (dizájnkoncepció). A Red Dot Award a világ egyik legnagyobb dizájnversenye, amelyre a világ minden tájáról több mint 18 000 nevezés érkezett. Először 1955-ben ült össze egy zsűri, hogy értékelje az akkori legjobb dizájnokat. A díj nevét és arculatát az 1990-es években alkotta meg Dr. Peter Zec, a Red Dot vezérigazgatója. A neves "Red Dot" elismerés azóta is a kiváló dizájnminőség rangos nemzetközi garanciája. A díjnyertes munkákat évkönyvekben, múzeumokban és online is bemutatják. Bővebb információ a www.red-dot.de weblapon található.

A Kasperskyről

A Kaspersky egy 1997-ben alapított globális kiberbiztonsági vállalat. A Kaspersky internetes fenyegetésekkel kapcsolatos tudását és biztonsági szakértelmét folyamatosan innovatív biztonsági megoldások és szolgáltatások fejlesztésére használja, hogy védelmet kínáljon vállalkozások, a kritikus infrastruktúra, a kormányok és a fogyasztók számára világszerte. A vállalat széleskörű biztonsági portfóliójába vezető végpont védelmi és számos speciális biztonsági megoldás és szolgáltatás tartozik, az összetett és fejlődő digitális veszélyekkel elleni küzdelem érdekében. Több mint 400 millió felhasználót védenek a Kaspersky technológiái, valamint 270.000 vállalati ügyfélnek segítenek megóvni azt, ami a legfontosabb számukra. További információ: www.kaspersky.com

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.