Továbbra is együtt az Alcoa és a Xerox Magyarországon

|

Idén újabb három évvel meghosszabbította együttműködését az Alcoa és a Xerox Magyarország. A két vállalat tíz éve kötötte szorosabbra kapcsolatát egymással, amelynek részeként a Xerox ellátja az Alcoa dokumentumkezelő eszközeinek felügyeletét, illetve szakértő személyzetet biztosít a helyszíni feladatok gyors megoldása érdekében a cég magyarországi üzemeiben.

A nyers – és feldolgozott alumínium, illetve a timföld gyártásában a világ egyik vezető előállítójának számító Alcoa, amelynek termékeit a repülőgépipar, az autóipar, a csomagolóipar, az építőipar, a szállítmányozás és más ipari szektorokban is használják, 1993 óta van jelen Magyarországon. Hazánkban négy üzletága működik az amerikai vállalatnak Székesfehérváron és Nemesvámoson. A Xerox-szal 2000-ben kötött szerződést. A megállapodás értelmében a Xerox ellátja az Alcoa teljes dokumentumkezelési eszközparkjának felügyeletét, illetve ehhez az üzemekben szakértő személyzetet is biztosít. Idén meghosszabbította az együttműködést a két vállalat. A Xerox elsősorban megbízható, kitűnő hatékonysággal működő eszközfelügyeleti rendszerének és a help desk szolgáltatásának köszönhetően nyerte el az újabb három évre szóló megbízást. 2000-ben átvilágítással kezdte a közös munkát a Xerox az Alcoa székesfehérvári és nemesvámosi gyáraiban. Ennek eredményeként az addig működő 300 dokumentumkezelő eszköz közül 80-at ki tudtak vonni, és ezzel a szakemberek máris jelentős költségcsökkentést tudtak elkönyvelni. Az optimalizálás következő lépéseként egységesítették a gépparkot, és a sok kis berendezés helyett, egy – egy nagyobb kapacitású eszköz hálózatba kötésével tették gazdaságosabbá az Alcoa dokumentumkezelési gyakorlatát a két üzemben. Harmadik lépésben a kellékbeszerzést ésszerűsítették a Xerox szakértői. Miután fénymásolóból, tintasugaras nyomtatókból is maximum kétféle megvásárlását javasolták, az ezekhez szükséges kellékanyag típusokból is nagyságrendekkel kevesebb kellett, így az ezek elhelyezésére fenntartott raktár méretét a korábbi egyharmadára lehetett csökkenteni. Az optimalizáció lezárásaként a Xerox saját szakembereit helyezte ki a székesfehérvári és a nemesvámosi gyárba, akik a felmerülő problémák döntő többségére helyben, 30 percen belül reagálni tudnak, és a rendszer állandó monitorozásával a karbantartási feladatokat is folyamatosan elvégzik. Ráadásul a Xerox operátorok költségei jóval alacsonyabbak, mint egy saját rendszergazda, vagy IT munkatárs óradíja, így az Alcoa ezzel is jelentős kiadáscsökkentést ért el.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.