Újdonságok az SAP kínálatában

|

Több bejelentést is időzített európai megakonferenciájára az SAP.

A madridi eseményen a szoftvergyártó azon innovációit hangsúlyozta, melyek a mobilitás, a közösségi hálózatok, a nagytömegű adatok, a felhő egybemosódásából adódó, újfajta felhasználói élményt adnak. A bejelentések első csoportjába tartoznak a memória-alapú megoldások, melyekkel könnyebbé válik például a valós idejű banki kockázatmenedzsment, a kereskedelmi promóciók tervezése, a fogyasztói szokások analízise. Egyúttal elérhető már a piacon a HANA legújabb támogatási csomagja, mely tovább támogatja az üzletkritikus tranzakciós és analitikai alkalmazásokat. Az új Windows operációs rendszerhez is mutatott be hatékonyságnövelő app-okat az SAP. A Workdeck egy felületre hozza össze a manageri jóváhagyásokat, mint pl. utazási, szabadságolási kérések. Az SAP® Manager Insight a munkaerővel kapcsolatos főbb adatok áttekintését biztosítja, köztük pl. a különböző helyszínen lévő munkavállalók kompetencialistája. A tervezett alkalmazások sorát bővítik az oktatást, a munkaerő kiválasztását, a céges szabályok megismerését megkönnyítő app-ok. A vállalat nyilvánosságra hozta azon tervét, hogy innovatív megoldásaival felturbózza a világ legnagyobb üzleti hálózatát, az évente 300 millárd dollárnyi tranzakciót elkönyvelő Ariba Network-öt, melyhez közel 1 millió cég csatlakozott. A cég szerint ezzel tovább nő az együttműködő felek hatékonysága. Ide kapcsolódó hír, hogy a felvásárolt Ariba ügyvezetőjét az SAP beválasztotta a globális vezetői testületébe. Elhangzott, partnerei számára megnyitja az SAP Netweaver Cloud szolgáltatást a szoftvercég, melynek köszönhetően ők is fejleszthetnek felhő alapú megoldásokat, és piacra dobhatják azokat az SAP Store-on keresztül. A szoftverház egyúttal megújítja az ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) kínálatát, melynek egyik részét az adja, hogy memória alapú technológián szintén elérhető a CRM, jelentős gyorsulást biztosítva. A cég elképzelése szerint e megoldáshoz elérhetővé teszi a gyors bevezetési módszertanát, melynek köszönhetően akár 12 hét alatt megtörténhet az implementáció az előre konfigurált beállítások mentén. Piacra került az SAP 360 Customer megoldás is, melyben ötvöződnek a különféle, a vásárlót középpontba állító technológiák, mint pl. CRM, JAM közösségi platform, értékesítés támogatás, ügyfélszegmentálás, mobil bankolás.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.