Hirdetés
. Hirdetés

Hat tipp, hogy könnyedén megoldja a gyakori IT-menedzsment problémákat

|

​Nem is hinné, milyen egyszerűen rendelkezhet az IT-menedzsment legátfogóbb megoldáskészletével, hogy a gondok helyett a vállalata növekedjen.

Hirdetés

Az utóbbi évek válsághelyzetei keményen lesújtottak a gazdaságra, és számos vállalat alól rántották ki a szőnyeget. Azok tudtak a legjobban alkalmazkodni a folyamatosan változó piaci környezethez, amelyek már korábban a digitális átalakulás útjára léptek. Ezek a lépéselőnyben lévő szervezetek most még inkább felgyorsították a transzformációt. Olyannyira, hogy az IDC piackutató előrejelzése szerint 2022 végére a világ vállalatainak 70%-a fogja a digitális technológiákat alkalmazni a meglévő üzleti folyamatai átalakítására és hatékonyságának javítására.

Nem véletlen, hiszen a cél a digitális dominancia megvalósítása; a transzformáció ugyanis túlmutat a folyamatok és a stratégia javításán. Ha egy vállalkozás eléri a digitális dominanciát, az képessé teszi arra, hogy a gazdasági és piaci zavarok között navigálva az újratervezés és az innováció révén folyamatosan az élen maradjon.

Regisztráljon az ingyenes webinárokra, és nézze meg a lehetőségeit »

Hogyan lehet tehát sikeres az Ön cége a mai világban? Ha valaha is feltette már magának ezt a kérdést, nincs egyedül! A szervezeteket a fejlett technológiák alkalmazásának igénye, valamint a növekvő távmunkavállalói létszám arra készteti, hogy felgyorsítsák digitális átalakítási kezdeményezéseiket. Ám az infrastruktúra átláthatóságának hiánya, a magas megvalósítási költségek és a kiberbiztonsági fenyegetések azonosítása azonban mind-mind a digitális átalakulással járó kihívások. Ezen akadályok leküzdéséhez magas szintű átláthatóságra és jól átgondolt stratégiára van szükség.

Az alábbi lista integrált, átfogó megközelítést kínál az optimalizálásához, amelyek minden vállalkozás számára hatékonyak, mérettől és büdzsétől függetlenül. Teljes körű, mégis egyszerű megoldásokat adnak a legnehezebb IT-kezelési problémákra is, kezdve a vállalkozás biztonságától a magas rendelkezésre állás biztosításán át a felhasználók elégedettségéig.

Regisztráljon az ingyenes webinárokra, és nézze meg a lehetőségeit »

Az informatika végső soron az ügyfelek igényeinek kielégítéséről szól. Az a szervezet, ahol az üzlet és az IT kéz a kézben jár, képes csak a jövőbeli lehetőségek megragadására. Az alábbi rugalmas megoldások egyszerűvé teszik az informatikát, ami nem korlátozott funkcionalitást jelent, hanem olyan megoldásokat, amelyekben minden megtalálható, amire szükség van. Ezek az eszközök a szervezettel együtt skálázódnak, a kis helyi vállalkozásoktól a multinacionális nagyvállalatokig, egyszerű, átlátható megközelítést alkalmazva az IT-menedzsment szoftverek világában.

​Az informatikai menedzsment videók mindig kéznél

Nincs jobb módja annak, hogy ellenőrizze, hogy valami működik-e és ha igen, hogyan, mint látni, hogy valaki valójában hogyan használja. Ezért használhatja a ManageEngine Hub ingyenes tudásbázisát, ahol professzionális videókat talál a különböző termékekről és azok jobb megértésének lehetőségéről. Ez egy nagyszerű lehetőség arra, hogy megnézze, hogyan segíthetnek az ilyen típusú megoldások a vállalatának, mennyire könnyen használhatóak a ManageEngine termékek és milyen specifikációkkal rendelkeznek. A ManageEngine Hub a megfelelő hely arra, hogy olyan IT menedzsment megoldásokat találjon, amelyek valóban segíthetnek a vállalat különböző problémáinak megoldásában. Ezen kívül a ManageEngine Hub-ban számos megoldást és szakértői tanácsot talál. Sőt, mindig használhatja, amikor szüksége lesz rá, mert a ManageEngine Hub segítségével bárhonnan, bármikor hozzáférhet a kiváló minőségű informatikai ismeretekhez, amikor csak igénye tartja.

- IT szolgáltatásmenedzsment
ServiceDesk Plus - ITIL-kész help desk
Átfogó webböngészőre épülő Helpdesk rendszer, amely kompatibilis az ITIL könyvtárral. Az alkalmazás automatizálja a kérelmek kezelésével, az értesítések küldésével és az SLA-megállapodások betartásának ellenőrzésével kapcsolatos tevékenységeket. Rendelkezik problémamenedzsment modullal, amelyben lehetőség van arra, hogy kiterjedt változáskezelést vezessünk be, továbbá lehetővé teszi a beszerzési modulhoz és a szerződéskezeléshez kapcsolódó erőforrások nyilvántartását.
További részletek >>>

​- IT szolgáltatáskezelés
AssetExplorer - Átfogó IT eszközkezelés
Az AssetExplorer segítségével az adminisztrátor egyetlen helyről nyomon követheti és kezelheti az összes eszköz tulajdonjogát. Az eszköz az összes munkaállomást átvizsgálja és ellenőrzi a LAN, WAN és VPN hálózatokban. Hozzáférést szerezve az Active Directoryhoz ellenőrzi az összes megtalált munkaállomást. A hálózati szkennelés használatával az AssetExplorer képes megtalálni többek között Linux alapú munkaállomásokat, hálózati nyomtatókat, routereket és switcheket. Az egészet a beszerzési és a szerződéskezelési modul teszi teljessé, amely összekapcsolható a rendelkezésre álló erőforrásokkal. Ha szigorúan adatokat kell használnia, a megoldás lehetőséget nyújt a jelentés modul használatára.
További részletek >>>

- Végpontkezelés
Endpoint Central - Integrált asztali számítógépek, kiszolgálók és mobileszközök kezelése
Az Endpoint Central automatizálja az erőforrás-kezelést a Windows operációs rendszerek egyszerű konfigurálásától a komplex szoftverterjesztésig. Támogatja a Windows, Linux és Mac OS operációs rendszereket, lehetővé teszi szoftverek, javítások telepítését, munkaállomások szabványosítását, biztonsági házirendek létrehozását, amelyeken belül felismerheti és blokkolhatja a nem kívánt szoftvereket vagy munkaállomások nem kívánt funkcióit, például USB-portok használatát. A felhasználókkal kapcsolatos problémák esetén a rendszergazdák távoli munkameneteket is használhatnak, amelyeknek köszönhetően azonnal betekintést nyerhetnek a címzett környezetébe.
További részletek >>>

- Active Directory-kezelés
ADAudit Plus - Active Directory változásellenőrzés és jelentéskészítés
Az eszköz figyelemmel kíséri, jelenti és auditálja az összes Active Directoryban bekövetkező változást: kezdve a felhasználói bejelentkezésektől, új fiókok hozzáadásán és engedélyek kiosztásán keresztül, egészen az információkig, hogy egy adott szervert mikor kapcsoltak ki és kicsoda. Az eszköz nemcsak a tartományvezérlőket, hanem a munkaállomásokat, a kiszolgálókat, a fájlszervereket és a lemeztömböket is ellenőrzi. Mindezt egy webkonzol szintjén, biztosítva az összes adat gyors és kényelmes elérését. Ezenkívül a rendszer képes valós időben figyelmeztetni minket. Az ADAudit Plus az unalmas naplókeresést szkriptekkel helyettesíti, így sok időt takarít meg a Windows rendszergazdáknak.
További részletek >>>

- Hálózat-, kiszolgáló- és alkalmazáskezelés
OpManager Plus - Integrált hálózatkezelés hálózatok, kiszolgálók, konfigurációk, sávszélesség-felügyelet és egyéb alkalmazások számára
Az OpManager Plus olyan fejlett funkciókkal rendelkezik, mint a hálózat, a szerver, az IP- és switchport-figyelés, a sávszélesség-kezelés és a hálózati konfiguráció, valamint a tűzfalnaplók elemzése az archiválás előtt. Ennek a kiterjedt, integrált megoldásnak a megvalósításával a felügyelet és a kezelés egységes megközelítéséről, megszabadulhat a hálózati vakfoltoktól. Az OpManager Plus lehetővé teszi, hogy egységes felületről vezérelje a teljes környezetet, beleértve a Windows és Linux szervereket, a szerverek virtualizációját, az útválasztókat, a kapcsolókat és az összes többi eszközt. Az OpManager Plus egy olyan eszköz, amely megkönnyíti minden rendszergazda munkáját.
További részletek >>>

​- Biztonsági műveletek kezelése
Password Manager Pro - Privilegizált fiókok kezelése vállalatok számára
A Password Manager Pro egy speciális rendszer a kiemelt jelszavak kezelésére és a távoli munkamenetek rögzítésére. Rendelkezik egy Access Grant funkcióval is, amely lehetővé teszi a hozzáférések ellenőrzését, továbbá kiterjeszti a jelszó tárolást azáltal, hogy SSH/RDP/VNC kapcsolatokat hoz létre az összes erőforráshoz. Biztosítja a megfelelő jelszókezelés kialakítását és az ideiglenes hozzáférés megadását egy adott erőforráshoz, valamint a helpdesk rendszerek értesítésein alapuló jóváhagyás lehetőségét. Az eszköz lehetővé teszi az SSH kulcsok kezelését is, így nem okoz gondot a megfelelő Linux szerverekhez való csatlakozás.
További részletek >>>

Bármelyik megoldásra van szüksége, itt minden információt megtalál »

A ManageEngine magyarországi partnereként a MWT Solution az iparág legszélesebb körű és legjobb IT-menedzsment szoftvercsomagjával rendelkezik. A ManageEngine a rugalmas megoldásokat helyezi előtérbe, amelyek minden vállalkozás számára előnyösek, mérettől és költségvetéstől függetlenül, több mint 90 informatikai megoldással és szoftverrel, amelyekkel az összes informatikai műveletet kezelheti, a hálózatoktól és szerverektől kezdve az alkalmazásokon, a szervizasztalokon, az Active Directory-n, a biztonságon, az asztali számítógépeken és a mobileszközökön át.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.