Hirdetés

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.

Találatok száma: 57

Hogyan fejlessze a cégét CRM-mel?

CRMtippek | 2015.03.25 11:00

A CRM, azaz customer relationship management egy átfogó stratégiát kínál, ami a vevőt helyezi a középpontba, és minden, cég által tett lépést annak szemszögéből vizsgál, hogy hogyan teheti az érdeklődőt minél hamarabb vevővé, a vevő elégedettebb lesz-e, és hogyan lehet több vevőt elérni.

Hogyan hackelje meg a növekedési számait?

CRMtippek | 2015.03.16 08:00

Growth hacking: felhasználók megszerzése, magával ragadó felhasználói élmény biztosítása hagyományos marketing fogásokat és analitikus készségeket kombinálva termékfejlesztéssel.

Hogy csináljunk hatékony email kampányt?

CRMtippek | 2015.03.09 08:00

Drip marketinggel, ami olyan marketing emailek sorozata, amiket egy előre meghatározott ütemterv alapján küld ki egy cég.

Hogyan ossza be a marketing-költségvetését?

CRMtippek | 2015.02.23 12:05

Hírlevél, tévé, rádió, Facebook, AdWords, remarketing, blog, webináriumok, ingyenesen letölthető anyagok - nem kimerítő felsorolás a rendelkezésre álló marketing-csatornákról. A büdzsé azonban mindig limitált, és nem könnyű eldönteni, hogy melyik médiumba érdemes a legtöbbet fektetni.

Hogyan vezessünk be CRM-rendszert?

CRMtippek | 2015.02.17 08:23

A CRM nem puszta IT megoldás, hanem egy üzleti stratégia, ami a vevőkkel kapcsolatos információkat helyezi előtérbe. A CRM bevezetése egy lépés afelé, hogy cégünk fókusza a termékünk helyett a vevői igényekre irányuljon.

Az értékesítési folyamat automatizálása

CRMtippek | 2015.02.09 08:30

Az értékesítési folyamat automatizálása az értékesítési csapat munkájának és az üzleti folyamatainak az önműködővé tétele.

2015-ös eredményes vevőszerző technikák

CRMtippek | 2015.02.04 12:39

A 2015-ös év új üzleti trendeket hoz a kis- és középvállalkozások számára. Fejlődni, látványos konverziónövekedést produkálni nem lehetetlen, elég, ha pár egyszerű, egymásra épülő lépést alkalmaznak. Leskó Norbert, a MiniCRM alapítója a várható legsikeresebb vevőszerző technikákat mutatja be.

B2B értékesítési folyamat

CRMtippek | 2015.02.02 11:36

A B2B műveletekben a vevőknek egyrészt teljesen más elvárásaik vannak a termékekkel kapcsolatban, mint a B2C vásárlás során, másrészt viszont hasonló igényekkel rendelkeznek a vásárlási élménnyel kapcsolatban.

Hogyan hozza ki a legtöbbet a CRM-rendszeréből?

CRMtippek | 2015.01.19 09:24

Ha úgy döntött, bevezet egy CRM rendszert, egy döntést hoz arról, hogy az legyen a marketing és értékesítési folyamatok fő eszköze. A CRM-rendszerek bevezetéséhez azonban nagy odafigylés is szükséges: nem csak azzal kapcsolatban, hogy milyen adatokat tárol benne, hanem azzal is, hogyan vezeti be a rendszert ahhoz, hogy azokból az adatokból a legtöbbet kihozza.

Hogyan mérjük a vásárlói visszajelzéseket?

CRMtippek | 2015.01.12 11:50

Netes vásárlás során egy rossz élmény nemcsak a vásárlást szakíthatja meg (naponta legalább annyian pakolnak be vásárlás nélkül a netes kosarukba, mint amennyien vásárolnak is), de a közösségi média hatására könnyen válhat a vállalkozásról szóló netes folklór részéve - a hely, ami rosszul számolja a kedvezményeket, ahonnan nem jön visszaigazoló email, stb.

Miért fontos mérni a vevői élettartam értékét?

CRMtippek | 2015.01.05 08:09

A vevői élettartam értéke egy predikatív mérőszám, ami a vásárlóból származó nettó bevételt fejezi ki, a cég egész élete során. Ez a szám hozzásegítheti ahhoz, hogy megtudja, mennyit érdemes egy-egy vásárlóra költenie.

Új dimenzióban a Google Analytics

CRMtippek | 2014.12.15 10:46

A Google Analytics által elérhetővé vált adatok elképesztően fontosak minden vállalat számára: megtudhatja, milyen hirdetési kampányok működnek, mennyire átlátható a honlapja, milyen tartalom az, ami igazán érdekli a vevőidet. Azonban néha könnyű elveszni az adatrengetegben, és nehéz kiszűrni, mik azok az adatok, amikre valóban szüksége van.

CRM és a pénzügyek

CRMtippek | 2014.11.10 08:15

A CRM rendszer ügyfélközpontúsága nem áll meg a visszajelzéseknél, vagy a mérhetőbb folyamatoknál. Ha igazán jó CRM rendszert választunk, nem csak az értékesítési, marketing, és ügyfélszolgálati adatokat tudjuk egy rendszerben visszakeresni, hanem a számlákat is, sőt, automatizálni is tudjuk ezeket.

A Felhő alapú szolgáltatás előnyei

CRMtippek | 2014.11.03 08:00

A CRM rendszerek bevezetésének a legnagyobb előnye, hogy a cégen belül az összes alkalmazott átlátja, éppen mi történik egy-egy vevővel, hogy halad az értékesítés, és melyik kolléga éppen kivel foglalkozik. Ahhoz azonban, hogy valóban pontos, friss képet kapjunk, arra van szükség, hogy az információ folyamatosan frissüljön, amit a hagyományos szerver-kliens alapon működő szoftverek nem tudnak teljesíteni.

Hozza ki a legtöbbet az e-mail marketingből!

CRMtippek | 2014.10.27 08:00

A hírlevél a mai napig a legfontosabb marketingcsatornák egyike: általában az üzleti bevétel 30%-a származik olyan e-mailekből, amelyek felhívják a figyelmet akciókra, kedvezményekre, vagy a termékek különböző funkcióira. Hogyan segíthet a CRM rendszer, hogy az e-mail valóban hatékony legyen?

Hatékony ügyfélszolgálat CRM rendszerrel

CRMtippek | 2014.10.20 12:30

Hogy az összes vevője VIP-nak érezhesse magát.

Mi az a CRM rendszer?

CRMtippek | 2014.10.10 08:00

Hogyan segíthet egy KKV-nak egy CRM rendszer bevezetése?

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.