Hirdetés
. Hirdetés

ManageEngine - az IT felügyelet rakétamotorja

|

Végpontok és hálózatok, felhasználók és jelszavak, címtár és naplófájlok egységesített kezelése, az IT szolgáltatások módszeres menedzselése - az informatika szerteágazó területei, amelyeket a vállalatok a ManageEngine segítségével mégis egyetlen platformon, hatékonyan támogathatnak. Az MWT Solutions webinárium sorozatából megtudhatja, miként.

Hirdetés

A ManageEngine az indiai Zoho Corporation üzletágaként fejleszti több mint 90 terméket felölelő, átfogó és integrált IT felügyeleti megoldásportfólióját. A Forrester, a Gartner és az IDC által is méltatott megoldásokra kis-, közép- és nagyvállalatok - között a Fortune 100-as listán szereplő cégek - támaszkodnak világszerte, hogy valós időben optimalizálják IT infrastruktúrájuk működését, beleértve a hálózatok, a szerverek, az alkalmazások, a végponti eszközök és még sok más alkotóelem kezelését és védelmét.

Júniusban a szállító magyarországi disztribútora, az MWT Solutions S.A. hatrészes webinárium-sorozatban mutatta be a ManageEngine legnépszerűbb, rugalmasan méretezhető, házon belül és felhőben egyaránt gyorsan bevezethető megoldásait. A ServiceDesk Plus, a DesktopCentral, a PasswordManager Pro, a Log360, az ADManager Plus és az OPManager képességeit Eisler András, az MWT Solutions üzletfejlesztési menedzsere ismerteti egyenként 45 perces előadásokban, amelyek igény szerint továbbra is megtekinthetők.

- A ManageEngine portfólió zászlóshajója a ServiceDesk Plus folyamatközpontú helpdesk rendszer, amely a hibajegy beérkezésétől a hiba akár beszerzéssel egybekötött elhárításáig az esetek teljes életciklusát az ITIL módszertan szerint kezeli - mondta Eisler András. - Segítségével a vállalatok teljeskörűen szabályozhatják és dokumentálhatják a hibajegyek kezelését, így egyrészt nyomon követhetik, hogy a folyamatban az előírt intézkedések megtörténnek-e határidőn belül, másrészt a felhasznált erőforrások költségét a hibát jelentő szervezeti egységre terhelhetik. Más szóval a ManageEngine ServiceDesk Plus bevezetésével az IT osztály valódi, vállalaton belüli szolgáltatóvá alakulhat, szolgáltatásainak színvonalával együtt a hatékonyságot és az áttekinthetőséget is javítva.

További előny, hogy a ServiceDesk Plus képességeit a vállalatok az IT mellett más üzleti területeken - például HR folyamataik támogatásában, webáruházuk vevőszolgálatán - is kamatoztathatják, ahol a felhasználók különféle igényeket jeleznek, és azok hatékony megválaszolását, kezelését várják. Erős folyamatszemlélete és sokoldalúsága miatt a ServiceDesk Plus egyúttal a ManageEngine portfólió egyik legnépszerűbb megoldása is, mondta Eisler András.

Egységes végpontkezelés, jelszómenedzsment

Webinárium sorozatában az MWT Solutions újabb előadást szentelt a Desktop Central egységes végpontkezelő (UEM) megoldásnak, a ManageEngine portfólió másik csillagának, amelyet korábban részletesebben is bemutattunk. Jelszómenedzsmenttel foglalkozik a webinárium sorozat ötödik előadása.

- A Password Manager Pro egy biztonságos, központi tárolót, vállalati széfet ad a jelszavak, privilegizált és megosztott, például rendszergazdai fiókok, azonosítók, tanúsítványok és más dokumentumok, érzékeny információk kezeléséhez - mondta Eisler András. - Egy milliónál több rendszergazda használja ezt a megoldást például a jelszavaikat elfelejtő felhasználók önkiszolgáló támogatására, a jelszavak gyakori, automatikus megváltoztatására, a jóváhagyási munkafolyamatok és a valós idejű riasztások beállítására. A Password Manager Pro segítségével a vállalatok szabályozhatják és ellenőrizhetik az érzékeny információkat kezelő rendszereikhez való hozzáférést, ami a GDPR-megfelelés egyik előfeltétele.

Bemutatkozik a sorozat további előadásaiban a ManageEngine három további megoldása, a Microsoft alapú környezetek hatékony kezelésére szolgáló ADmanager Plus, a teljes informatikai infrastruktúra egységes üzemeltetését támogató OPmanager Plus, valamint a helyi és a felhőalapú infrastruktúra auditálását is megkönnyítő, központosított SIEM eszköz, a LOG360 is.

- Folyamatszemléletű, egymással szorosan integrált eszközökből felépülő ManageEngine megoldásaink között minden vállalat talál megoldást IT problémájára, de a gyártó frissen felmerülő igényekre is pár hónap átfutással új funkciót fejleszt termékeibe - mondta Eisler András. - Egészen egyedülálló gyorsaság és rugalmasság ez a nemzetközi szállítók körében, amely mutatja, hogy a ManageEngine nemcsak felhasználóit segíti jobb szolgáltatások kialakításában, hanem a színvonalat maga is folyamatosan emeli.

További különlegesség, hogy a ManageEngine megoldások iránt érdeklődő vállalatoknak az MWT Solutions olyan ingyenes próbalicencet - teljes funkcionalitású szoftvercsomagot - kínál egy hónapra, amelyhez technikai támogatást is ad. Tudjon meg többet a hazai piacon tavaly megjelenő, és azóta gyorsan teret hódító IT felügyeleti megoldásokról, tekintse meg a ManageEngine webinárium sorozat előadásait igény szerint, Önnek megfelelő időpontban.

Kövesse az MWT Solutions csapatát LinkedIn-en, és értesüljön elsőként a jövőbeni webináriumokról!

Hirdetés

 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.