Az üzlethálózat internetes telefon csomagja - amely egy készüléket és a szükséges szoftvert tartalmazza - 19,97 fontba kerül (7300 forint), és egyelőre csak az Egyesült Királyságban kapható, 350 üzletben. 
 
A szolgáltatás keretében a felhasználók saját telefonszámot kapnak, amely bármilyen hálózatból hívható, és természetesen ők is indíthatnak hívásokat vezetékes és mobil számokra egyaránt. A többi VoIP szolgáltatáshoz hasonlóan a hálózaton belüli hívások a Tesco ajánlatában is ingyenesek. Vezetékes hálózatba a szigetország területén és a főbb nemzetközi viszonylatokban percenként 2 penny a hívás díja. A társaság nem kér havi előfizetési díjat, csak a tényleges beszélgetések után kell csak fizetni. A megoldáshoz szélessávú web elérés szükséges, és csak akkor működik internetes telefonként, ha a számítógép be van kapcsolva, egyébként hagyományos hanghívást bonyolít. 
 
A Tesco színrelépésével tovább élesedik a verseny a brit VoIP piacon, amelyen jelenleg a BT (British Telecom) és a France Telecom internetes üzletága, a Wanadoo a meghatározók, 80-80 ezres felhasználói létszámmal a becslések szerint. A napokban jelentette be az America Online is, hogy több millió fontot fordít fejlesztésre az Egyesült Királyságban, több száz telefonközpontban elhelyezve berendezéseit, amelyek révén szélessávú internet és telefon szolgáltatást nyújthat.
                        
                        
                        										
					
					
									
A Tesco is beszáll a VoIP üzletbe
Újabb szereplővel bővült a brit internetes telefon (VoIP) piac, ezúttal nem technológiai cég, hanem a szigetország legnagyobb kiskereskedelmi áruházlánca, a Magyarországon is 55 üzletet üzemeltető Tesco jelent meg ezen a területen.
    								
    								Hirdetés
    							
															
                
							
							Hirdetés
						
															
				
            
				
				                    
                    
								
				
								
							