Hirdetés
. Hirdetés

Az Apple dominálja a mobil hirdetési piacot

|

Az Opera jelentése szerint az idei év harmadik negyedében egyértelműen az Apple iOS operációs rendszere uralta a mobil hirdetési piacot. A ranglista második helyét a RIM csípte el, de az Android is feljövőben van.

Hirdetés

Az Opera Software pénteken adta ki az idei év harmadik negyedévére vonatkozó, a mobil hirdetési piac tendenciáit elemző jelentését, a State of Mobile Advertising reportot. Az elemzők szerint továbbra is az Apple iOS-e éri el a legmagasabb, átlagosan 1,64 dolláros eCPM-et (ezer megjelenített reklámra jutó bevételt) a népszerű mobiloperációs rendszerek közül. Az iPad különösen kimagasló 4,42, az iPhone pedig 1,48 dolláros eCPM-et produkált.

Az iOS mellett az Android is egyre több hirdetési bevételt termel

A hirdetési verseny második helyét a Research in Motion (RIM) szerezte meg 1,06 dolláros értékkel, míg a harmadik Android átlagosan 88 centes eCPM-mel.

Az Opera jelentése szerint a harmadik negyedévben az Apple-é volt a mobil hirdetési forgalom 46 és az összes bevétel 58,4 százaléka. A cég továbbra is magabiztosan vezeti a tabletpiacot, ami nagy mértékben hozzájárulhatott a jó eredményhez. Az elemzők szerint annak ellenére, hogy a cupertinóiak egyelőre magabiztosan dominálják a mobil hirdetések piacát, az Androidot sem szabad leírni: a Google operációs rendszere főként okostelefonokon fut, de így is sikerült lehalászniuk a forgalom negyedét és a bevétel 16,79 százalékát.

A teljes jelentés az Opera weboldalán olvasható.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.