Hirdetés
. Hirdetés

Együtt dübörög az Adobe és a Microsoft

|

Technológiáik integrálásával az ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) adatok hatékonyabb kezelését célozzák meg.

Hirdetés

Hirdetés

Az Experience Manager tartalomkezelő platform és a Dynamics 365 integrálásával az Adobe és a Microsoft tovább mélyíti együttműködését. A döntésre egy évvel azután kerül sor, hogy a két óriás bejelentette: stratégiai partnerséget kíván kötni.

A két cég abban reménykedik, hogy az Adobe Experiance Manager és a Microsoft Dynamics 365 ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) adatainak legújabb integrációja felkelti majd a webtartalmak egyénítésére törekvő nagyvállalatok érdeklődését.

Az Adobe szerint a két cég közti több, mint egy éve tartó együttműködés új távlatokat nyit az ügyféladatok kezelésében, ami a vállalatoknál értékteremtő erővé válik.

A Technology Business Research (TBR) elemzői úgy vélik, hogy az Adobe és a Microsoft közti integráció egy új trendbe illeszkedik. És noha vannak fogyasztók, akik jobban bíznak az egy gyártótól származó ügyfélélmény (CX) technológiákra épülő integrált rendszerekben, a különböző fejlesztőktől származó kevert technológiák adott esetben jobban kielégíthetik az egyéni igényeket.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.