Hirdetés
. Hirdetés

Együttműködik az Eurosport és a Snapchat

|

Az Eurosport (Discovery Communications) és a Snap stratégiai hirdetési és tartalmi megállapodást kötött. A 2018-as pjongcsangi téli olimpiához kapcsolódó partnerség révén a Snapchat felhasználói az alkalmazás Discover platformján különböző típusú tartalmak formájában egész Európában nyomon követhetik az olimpia legizgalmasabb pillanatait.

Hirdetés

Ez az első alkalom, hogy a Snap európai szintű, többnyelvű megállapodást kötött. Ez a többi márka számára is egyedi lehetőséget teremt arra, hogy friss, mobilra készült tartalmakkal és arculattal érjék el a fiatalabb generációt az olimpia alatt. A tartalmak között lesznek a színfalak mögött készült felvételek olyan izgalmas sportágakban, mint a snowboard, a lesiklás, a freestyle sí és a jégkorong, illetve a rajongók számára fontos sportolók és influencerek releváns tartalmai.

Hirdetés

A több rétegű partnerség része lesz az Our Stories - a snapchatterek által készített válogatott tartalmak -, illetve a Publisher Stories történetei, amelyeket az Eurosport válogat össze a téli olimpiai játékokhoz kapcsolódóan. Az Our Stories elérhető eredeti tartalmai így kiegészülnek az Eurosport prémium olimpiai felvételeivel, amelyek az olimpia minden percét rögzítik, és megjelennek a márka streaming szolgáltatásán, az Eurosport Playeren is.

Az új Eurosport Publisher Stories visszaadja a világ legnagyobb sporteseményének izgalmát, bevonja a snapchatelőket a történésekbe, és immerzív tartalmi élményt nyújt nekik. A felhasználók a platformon keresztül létrehozhatnak, válogathatnak és megoszthatnak teljes képernyős grafikákat, feliratozhatnak képeket, animálhatják ezeket és hangot adhatnak hozzá. A Discovery reklámértékesítési csapata egész Európában lehetővé teszi a márkáknak, hogy a Snap Ad csomagok segítségével széles körben elérjék a fiatalabb, digitális megoldásokra nyitott közösségeket.

A Snapchatet naponta mintegy 57 millióan használják Európában (Franciaországban és az Egyesült Királyságban az okostelefonozók 25 százaléka). A Snapchat közösség különlegesen elkötelezett: az aktív felhasználók naponta húszszor nézik meg, és kameráikkal mintegy 3 milliárd snapet posztolnak. Egy snapchatelő naponta mintegy 30 percet (a 25 év alatti 40 percet) tölt el az alkalmazással.

A két vállalat idén már együttműködött az Egyesült Államokban, amely során a Snapchat Discover platformjára dedikált, mobilra készített műsort hoztak létre. Az együttműködés első eredménye, a Shark Week on Snapchat júliusban indult. A műsort egy hét alatt 17 millióan nézték meg Snapchaten.

A Discovery Communications rendelkezik a 2018 és 2024 közötti olimpiai játékok exkluzív televíziós és multimédiás jogaival 50 országra. Az elmúlt év során a Discovery erőteljesen felgyorsította nemzetközi digitális aktivitását: közös vállalatot alapított a BAMTech-hel és a ProSiebennel, az Eurosport Player előfizetői létszáma kétszámjegyű növekedést ért el, és elindult az Eurosport az Amazonon az Egyesült Királyságban (itt a Discoveryvel együtt), illetve Németországban.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.