Hirdetés
. Hirdetés

Elképesztően nagyot kaszált a Google

|

Világszinten a mobilos hirdetések több mint fele után a Google zsebébe ömlött a pénz.

Hirdetés

A világszintű mobilos hirdetések utáni árbevétel döntő többsége a Google zsebébe vándorolt az eMarketer legújabb jelentése szerint. A webóriás a tavalyi év során a hirdetők által globálisan elköltött 8,8 milliárd dollárnak több mint a felét zsebelhette be. Az elemzők szerint nagyjából 4,61 milliárdot, ami pedig a triplája az egy évvel korábbi értéknek. 2013-ra a szakértők még nagyobb értéket, 8,85 milliárd dollárosat várnak. 

Érdekes helyzetet mutat, hogy a bár a többi nagy vállalat is nagy sikereknek néz elébe, a Google mellett mind eltörpül. A Facebook például hiába növeli 333 százalékkal a mobilos hirdetéseinek az árbevételét, idén "csak" 2 milliárd dollárt szedhet ebből össze. A Twitter csak az ötödik helyre tud bekúszni, 0,31 milliárddal. 

A Google az összes digitális, webes hirdetést tekintve sem áll rosszul, a világpiac 31,5 százalékát birtokolva 32,73 milliárd dollárt szedett össze. A YouTube üzleti stratégiájának változtatásával még többet, még gyorsabban szed majd össze a vállalat. 

 

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.