Hirdetés
. Hirdetés

Ki találja meg a Készüléket?

|

Ön is bekapcsolódhat az október 9-én induló, UPCity elnevezésű rejtélyfejtő kalandjátékba, ami egy hazánkban még kevéssé ismert műfajt képvisel.

Hirdetés

A UPCity játék az úgynevezett alternate reality game (ARG) első hazai fejlesztésű képviselője. Ez a valóság és a képzelet határait összemosó interaktív dráma, fiktív történet valós elemekkel, amely elbizonytalanítják a résztvevőket. Egy ARG-ben játékosok ezrei játszanak hónapokig (jelen esetben december végéig), főleg online felületeken, de akár valós helyszíneken is, ahol egymással együttműködve fejthetnek meg olyan rejtvényeket, amelyekkel egyedül nem boldogulnának.

Az október 9-én induló játékban egy rejtélyes és rendkívül súlyos bűncselekmény felderítéséhez kér UPCity városa segítséget. Vezetősége felhívást tett közzé, amelyben tudatja, a város felbecsülhetetlen értékű ereklyéje, a Készülék nyomtalanul eltűnt. A szálak Magyarországra vezetnek, s bár UPCity első számú magánnyomozója kezdett a bűntény felderítésébe, úgy tűnik nem járt sikerrel, megszakadt vele minden kapcsolat. Ezért most magyarországi önkénteseket toboroznak, akik a nyomozó által hátrahagyott jegyzetek alapján talán rálelnek a Készülékre. A megtaláló magas pénzdíjban részesül. A legügyesebb nyomozó 3 millió forinttal lesz gazdagabb.

Egy nagy nyomozás vár tehát a játékosokra, de azoknak is jó szórakozást kínál a UPCity, akik csak egy-két feladat megoldására vállalkoznak. A kitalált város lakóinak élete, ahogy ez a játék történetének felgöngyölítése során kiderül, gyakran keresztezi valós emberek útjait (hamarosan megtudhatjuk például, hogy a Készüléket a városnak adományozó professzor nagynénje gróf Teleki Pál közeli ismerőse volt). A várost vezető nagyvállalatról mindent megtudhatunk, ha ellátogatunk a cég honlapjára (lásd a linkek között). Talán azt is elárulhatjuk, a keresett Készülék sem kitaláció, valóban létezik és valóban meg kell találni!

A játék szervezői, a UPC Magyarország Kft. és a Mimóza Kommunikációs Kft. a játék beharangozó kommunikációjában széles körben igyekszik játékosokat toborozni. A fő célcsoport, a 14-29 év közötti korosztály által leglátogatottabb online felületeken, közösségi- és játékoldalakon elhelyezett hirdetések és cikkek mellett moziban vetített szpottal, illetve előtérben elhelyezett plakátokkal, ingyenes műsorújságban kreatív hirdetéssel, valamint tévében és a UPC saját információs hálózatán futó szpottal ismertetni meg a játékot. Nem is eredménytelenül: közel 2 héttel a játék kezdete előtt a regisztráltak száma már 4900 fölé rúgott, és minden percben tovább növekszik.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.