Hirdetés
. Hirdetés

Lakossági szolgáltatások új néven

|

A Magyar Telekom idén ősszel vezeti be a T-Com, a T-Online és a T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát.

Hirdetés

A Magyar Telekom ügyvezető bizottsága csütörtökön döntött róla, hogy a vállalat 2008 őszén bevezeti a T-Com, a T-Online és a T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát. A T-Home megjelenésével egy időben a Magyar Telekomhoz kapcsolódó "T" márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is megújul.

"A mai döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve piacvezető pozícióját. A márkastruktúra átformálásával a megújuló Magyar Telekom erőteljesebben kihasználhatja azon előnyét, hogy a hazai távközlési piacon egyedülállóan széleskörű szolgáltatásválasztékkal rendelkezik" - fogalmaz a Magyar Telekom sajtóközleménye.

A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás nyomán T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat. Az újrapozícionálás során a T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati "T", valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, T-Systems márkanév alatt pedig továbbra is a vállalati ügyfeleknek kínálnak teljes körű üzleti kommunikációs megoldásokat.

Pozitív hatást várnak a váltástól

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója a döntés kapcsán hangsúlyozta: "A 2008 őszére tervezett változások részei annak a megújulási folyamatnak, amelyet a Magyar Telekom új felsővezetése kezdett meg. Az ez év elején bevezetett szervezeti változásokkal és a márkastruktúra ma elhatározott megújításával, azaz a jövő ügyféligényeinek való még teljesebb megfeleléssel a Magyar Telekom célja, hogy ügyfelei és befektetői számára vonzóbb és értékesebb legyen."

Winkler János vezérigazgató-helyettes, a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletágának vezetője elmondta: "Az egyszerűsödő márkastruktúra új előnyöket kínál ügyfeleinknek, többek között könnyebben igazodnak el majd a termékek és szolgáltatások között. A változás sokkal többet jelent egyszerű arculatváltásnál: a T-Home márka még színvonalasabb kiszolgálást, a jövő igényeihez alkalmazkodó termékválasztékot kínál majd."

A Magyar Telekom hamarosan véglegesíti a T-Home márka bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit, és azokról kellő időben tájékoztatást fog adni - áll a közleményben.

A márkaváltás nincs hatással a Magyar Telekom erre az évre kitűzött bevételi és EBITDA iránymutatásaira, és nem jár márkanévhez kapcsolódó értékvesztéssel. Ugyanakkor a változás várhatóan pozitív hatással lesz a Magyar Telekom jövőbeli működési eredményére, mivel az új márkastruktúrához kapcsolódó új imidzs a vállalat szerint erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját a magyarországi vezetékes piacon.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.