Hirdetés
. Hirdetés

Egyre sikeresebb az Office 365

|

A Microsoft felhőalapú kommunikációs és csoportmunka rendszere szemrevaló eladási mutatókat produkál. Az ügyfelek kilencven százaléka a kis- és középvállalatok közül kerül ki.

Hirdetés

Microsoft Office 365
Microsoft Office 365

A Microsoft kedden kiadott közleménye szerint cloud-alapú kollaborációs és kommunikációs rendszerük, az Office 365 nyolcszor akkora eladási mutatókat produkál, mint amilyeneket idén leváltott elődje, a Business Productivity Online Suite (BPOS) legszebb napjaiban mutatott.

A termékcsomag elsősorban a kis- és középvállalkozások körében népszerű, ők adják a szolgáltatás teljes felhasználói bázisának kilencven százalékát. „Óriási növekedést tapasztaltunk a kisvállalkozói szegmensben" - áradozott egy interjúban Takeshi Numoto, a Microsoft Office Division üzleti termékekért felelős alelnöke.

A Microsoft az elkövetkező hónapokban 22 új országban - köztük Argentínában, Tajvanon és Dél-Afrikában is - elérhetővé teszi a rendszer ingyenes próbaverzióját; közben magán a csomagon is közel harminc fejlesztést, frissítést eszközölnek. A cég közleményében hangsúlyozta: az aktuális adaptálási rátát figyelembe véve könnyen lehet, hogy az Office 365 hamarosan a cég történetének egyik legsikeresebb termékévé válik.

Az Office 365 jelenleg 63 országban kapható, és a potenciális üzleti ügyfelek 95 százalékát éri el világszerte - közölte a vállalat. Az Exchange, a Sharepoint, az Office és a Lync Microsoft-adatparkokban hosztolt SaaS-változatát júniusban mutatták be. A felhasználók többféle üzleti konstrukció közül választhatnak: a legolcsóbb, kizárólag e-mail szolgáltatást kínáló előfizetés havi négy - a legdrágább, helyi telepítésű Lync Servert és Office 2010 Professional Plust is tartalmazó pakk pedig 27 dollárba kerül.

A szakértők egyetértenek abban, hogy az Office 365 sokkal erőteljesebb konkurenciát jelent a Google Apps csomagja számára, mint amilyen a BPOS volt. Ráadásul a Microsoft legnagyobb piaci ellenlábasával ellentétben nem csak a KKV-k között tudta népszerűvé tenni online csoportmunka csomagját, de olyan nagyvállalatokat is az ügyfelei között tudhat, mint a Campbell Soup Company vagy a neves francia lapkiadó vállalat, a Groupe Marie-Claire.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.