Hirdetés
. Hirdetés

Nőtt a Sony Ericsson piaci részesedése

|

A hivatalos sajtóközlemény szerint az alacsony- és középkategóriás termékeknek köszönhetően a mobilgyártó növelte piaci részesedését.

Hirdetés

A 2007. június 30-ával zárult második negyedévben a Sony Ericsson 24,9 millió telefont adott el, ami 59 százalékos növekedést jelent az előző év ugyanezen időszakához képest. A Sony Ericsson előrejelzései szerint a 2007-es mobilkészülék világpiac 1,1 milliárd darab felett lesz. A vállalat 2007 második negyedévében, a tavalyi év ugyanezen időszakához képest 3 százalékponttal növelte piaci részesedését, ezzel meghaladva a 9 százalékot.

2005-ben a gyártó az ötödik volt a Gartner szerint a piaci részesedést tekintve, a Nokia, a Motorola, a Samsung és az LG után.

Az árbevétel a negyedévben 3 112 millió euró volt, ez egy év alatt 37 százalékos növekedést jelent. Az adózás előtti eredmény 327 millió euró volt a negyedévben, ez egy év alatt 55 százalékos növekedésnek felel meg. A negyedév nettó eredménye 220 millió euró volt. A Sony Ericsson elvárásainak megfelelően, a második negyedévben tapasztalt készülékbővülés az alsó- és középkategóriás árú termékcsaládokban az átlagos eladási ár 125 euróra (31 ezer forint) való csökkenéséhez vezetett.

Az alacsony- és középkategóriás termékeknek köszönhetően (pl. a W300 és W200 Walkman telefonok és a K310 és Z310 telefonok) a negyedév folyamán a Sony Ericssonnak sikerült tovább növelnie piaci részesedését Latin-Amerikában, Nyugat-Európában valamint Közép- és Kelet-Európa, a Közel-Kelet és Afrika régióban.


Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.