Hirdetés
. Hirdetés

Spóroljunk az adminisztráción!

|

Időt, energiát, pénzt hozó megoldások.

Hirdetés

Tudta, hogy európai viszonylatban Magyarországon a legmagasabbak a GDP-hez viszonyított adminisztrációs költségek? Az átlag háromszorosa!  A kormányzattól nem várhatjuk terheink drasztikus csökkentését. Sőt! (EKÁER, pénztárgépek, útdíj, cafeteriaelszámolás, környezetvédelmi termékdíj stb.) Magunknak kell olyan fejlesztéseket, megoldásokat találnunk a szolgáltatási piacon, melyek használatával nagyságrendeket spórolunk  munkaidőben, energiában és pénzben.

A szakmai tanácsadók és az adminisztrációcsökkentés témájában szolgáltatók segítségével sok ötletet, megoldást szedtünk egy csokorba. Érdemes meghallgatni, megismerkedni a legújabb jelentős megtakarítást hozó megoldásokkal!

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

 

Időpont: 2015. április 9. (csütörtök) 10.00-16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

Támogatja: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Témák és előadások:

1. Integrált vállalatirányítási rendszerben rejlő lehetőségek okos kihasználása. Hogyan lehet a kis- és középvállalati SAP vállalatirányítást használni a jövedelmezőségi mutatók javításához, valamint az ellenőrzés és az üzleti folyamatok átlátásának, a vezetői döntések megkönnyítéséhez.
Előadó: Váradi László c. egyetemi docens, értékesítési vezető, itelligence Hungary Kft.

2. A foglalkoztatás (bér, cafeteria, létszám, szabadságolás, adatszolgáltatási kötelezettség stb.) nyilvántartásának ésszerűsítése, egyszerűsítése, meggyorsítása.

3. Az EKÁER-rel kapcsolatos adminisztrációs és pénzügyi nyilvántartás elektronizálása okos programok segítségével.

4. Bizonylatok, adatok tárolása és azonnali előkeresése, csoportosítása évtizedekre egyszerűen és folyamatosan továbbfejleszthetően (NAV-nak, hatóságoknak, magunknak, tb-nek stb.)

5. Spórolás a papírral, nyomtatással, raktározással, fuvarköltségekkel. E-beszerzés, e-kereskedelem, e-fizetés.
− A környezettudatos, idő- és költséghatékony archiválás előnyei
Előadó: Hortobágyi Ágoston ügyvezető igazgató, DO-Q-MENT Digitális Irat-archiváló, Adatszolgáltató és Irattározó Kft.

6. Számlázás okosan (nem okosba) egyszerűen és gyorsan. Átokból áldás az e-számla, a felhő-ügyintézés és az automatizálás „smart” használatával.
Előadó: Stygar László fejlesztési vezető, Számlázz.hu

7. Az online kassza előnyei, az adminisztráció könnyítésére használható tulajdonságai. A NAV-felé adminisztrációs kötelezettség, a cég számára hasznos információhalmaz és a nyilvántartási terhek csökkentése.

8. Irodai munka és kommunikáció könnyítése az infokommunikációs eszközök egymással összekapcsolásával. A helyhez kötöttség megszüntetése az információáramlás globálissá tételével.

9. Iroda felhőben. Minden adat, irat, munkavégzés egy helyen, mindenhonnan elérhetően. Bérleti díj, irodaberendezések, fűtés, világítás, közlekedési költség stb. Mindezen költségek minimálissá redukálása a felhő alapú informatikai rendszerekkel.

10. Mobil alkalmazások, kütyük, melyek megkönnyítik a munkavégzést, információátadást, informálódást, döntéshozatalt. A szolgáltatások végtelenné váló halmaza közül válogatást kapunk a leghasznosabbakból.

11. Az adminisztrációcsökkentésbe történő beruházás hatékony módja. Összekomponált, jól átgondolt rendszereket építsünk, melyek folyamatosan fejleszthetőek, s nem kidobásra ítéltek pár év múlva. Hogyan?

Üzleti kézfogó
A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

A kávé- és ebédszünetekben személyes konzultáció az előadókkal.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!


A KKV-AKADÉMIA 2015 tavaszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

Spóroljunk az adminisztráción! (április 9. csütörtök)

• Cégvezetési trendek 2015 (május 21. csütörtök)

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:
1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.