Hirdetés
. Hirdetés

Tíz éves lett az OTP Mobil, és még csak most lendül be igazán

|

A Simple, SimplePay és SimpleBusiness szolgáltatások mögött álló, az OTP csoport részeként üzemelő fintech fejlesztőcégnek nagy tervei vannak a következő évekre is.

Hirdetés

Tíz évvel ezelőtt, 2013-ban alapították meg az OTP Mobilt, azzal a céllal, hogy az OTP stabil hátterével innovatív megoldásokat fejlesszenek, amik népszerűsítik az okoseszköz-alapú vásárlást, könnyebbé teszik a felhasználók mindennapjait, és segítenek a készpénzhasználat csökkentésében. A Simple alkalmazással lehet parkolást indítani, autópálya-matricát, tömegközlekedési jegyeket vásárolni, mi több, biztosítást kötni, csekket befizetni, jegyet váltani kultúrális programokra, vagy akár QR kód beolvasásával fizetni az ezt támogató kereskedőknél.

"Az OTP Csoport digitális törekvései áthatották az elmúlt évtizedeket, elég csak a kontroll sms-ek fejlesztésére, az ATM hálózat kiterjesztésére vagy éppen az Apple Pay magyarországi bevezetésére gondolni. Kiemelt célunk volt a hatékony, egyszerű és ügyfélközpontú fejlesztések leszállítása. Az OTP Mobilnak, mint a Csoport első startupjának jelentős szerepe volt a digitalizációs törekvéseink támogatásában. Ezzel a működési formával képes volt olyan hiánypótló megoldásokat fejleszteni és széles körben elérhetővé tenni, amelyek hozzájárultak a magyar pénzügyi innovációk és azokon keresztül a pénzügyi kultúra fejlesztéséhez"

- mondta Csányi Péter, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese a mai napon tartott sajtótájékoztatón.

Hirdetés

2022-ben a Simple alkalmazáson belüli tranzakcióinak száma meghaladta a 31 milliót, 48%-kal felülmúlva a 2021-es eredményeket, és 2023 első negyedévében is bővülés figyelhető meg - az előző év ugyanezen időszakához képest az InApp tranzakciók száma 28, az NFC tranzakcióké 42 százalékkal nőtt, parkolójegyeket 37, közlekedési mobiljegyeket 59 százalékkal többen vásároltak.

"Kényelmes és biztonságos megoldásainknak köszönhetően már többszázmillió tranzakció valósult meg az elmúlt évtizedben. Természetesen itt nem szeretnénk megállni. Idén megújítottuk a több mint 2,7 millió regisztrált ügyféllel rendelkező Simple alkalmazást, illetve folyamatosan bővítjük az elérhető funkciókat, egyszerűbbé téve a mindennapokat."

- fűzte hozzá Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezetője.

"Azonban itt nem szeretnénk megállni. Fejlesztéseink folytatódnak. Ezért újítottuk meg idén a Simple alkalmazást, illetve bővítettük a funkciókat a májustól elérhető, ételrendelési lehetőséggel a Falatozz.hu kínálatából, valamint a hamarosan elérhetővé váló SuperShop fejlesztésekkel".

A SimplePay online fizetési felületet több mint 20 000 elfogadóhely használja, a tranzakciók száma tavaly meghaladta a 89 milliót, a SimpleBusinesshez több mint 3000 partner csatlakozott. Mindeközben az OTP azon is dolgozik, hogy a visszaéléseket ellehetetlenítse, biztonságossá tegye a QR-kódos fizetést és megakadályozza a csalóknak, hogy az ügyfeleket átverjék.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.