Hirdetés
. Hirdetés

Újra hív a Budapest Calling

|

A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) 2011-ben másodszor rendezi meg a call center iparág nemzetközi szinten is kiemelkedő kiállítását, a Budapest Callingot. A széleskörű szakmai együttműködéssel létrejövő szakkiállítás 2011. október 18-19-én a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatokat, és a hazai innovációkat helyezi majd a középpontba. A rendezvényre ebben az évben több mint 500 vállalatot várnak.

Hirdetés

Budapest_Calling_2010
Budapest_Calling_2010
A Budapest Calling (budapestcalling.hu) a régió legkiemelkedőbb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselőjét - call center szolgáltatókat, üzemeltetőket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztőket, munkaerő-kölcsönzőket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök előállításával foglalkozó vállalkozásokat - hozza össze szolgáltatói és megrendelői oldalról.

Első az ügyfél

A szakma szereplői komoly ügyfélkommunikációs kapacitásokat igénylő megrendelői kör előtt mérettethetik meg szolgáltatásaikat. A kiállítás kiváló alkalom arra is, hogy a létesítményfejlesztők, az irodai berendezések gyártói, valamint az IT technológia beszállítói bemutassák újdonságaikat a 2012. év beszerzési terveit előkészítő nagyvállalati döntéshozók számára.

"A meglévő ügyfelek minél jobb kiszolgálása és az új ügyfelek elérése érdekében a cégek egyre nagyobb hangsúlyt kell helyezzenek az ügyfélkör minél alaposabb megismerésére. A piac integrált kommunikációs megoldásokkal válaszol ezekre a kihívásokra, amelyek közül számos jó példával, friss fejlesztéssel megismerkedhetnek a kiállításon az érdeklődők" - mondta Tóth Éva Mária, a Humán Erőforrás Alapítvány kuratóriumának elnöke.

Trendkövetés felsőfokon

A kiállítás egyik célja idén a legújabb kihívásoknak és trendeknek megfelelő legjobb külföldi gyakorlatok bemutatása. A II. Budapest Calling gyémánt fokozatú támogatója, a Magyar Telekom jóvoltából a rendezvényt Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetője nyitja meg, aki a legjobb nemzetközi gyakorlatokat ismertető szimpóziumon is előadást tart.

"A Magyar Telekomnál is kiemelt fontosságú az ügyfélélmény javítása, a vállalat pozitív megítélésének fenntartása" - véli Mahler Gusztáv, a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálatának igazgatója. Ebben fontos szerepet játszik az online közösségi média csatornáinak minél célzottabb integrálása a kommunikációs folyamatokba.

Több olyan fejlesztést tervezünk, amelyekkel ügyfeleink számára egyszerű és kényelmes önkiszolgáló megoldásokat kínálhatunk. A Budapest Calling kiállítás remek alkalom arra, hogy a szakma áttekintse ezen új feladatok és fókuszok megvalósítását támogató technológiai és módszertani újdonságokat" - mondta Mahler Gusztáv.

A 2011-es szakkiállítás a régió legfontosabb szakmai fórumát kívánja létrehozni, ahol a résztvevők nemzetközi nagyvállalatok részére is kínálhatják határokon átívelő szolgáltatásaikat.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.