Hétfőn a Superbrands márkaelemzési cég közzétette azoknak a cégeknek a listáját, amelyek a legtekintélyesebb márkáknak számítanak Nagy-Britanniában. Az 500-as listán tavaly óta a Google négy helyet ugrott előre, egyenesen az első helyre. Visszaesett viszont a British Airways és a BBC. A Financial Times szerint a gazdasági visszaesés miatt a brit vállalatok jelentősen csökkentették hirdetési kötlségvetésüket, ezért az Institute of Practitioners in Advertising szakmai szervezet igyekszik meggyőzni a vállalatokat, hogy a hirdetésre kiadott pénz megtérül. 
A Superbrands brit tízes toplistája: 
1. Google
2. Microsoft
3. BP (British Petroleum)
4. BBC
5. GlaxoSmithKline
6. Rolls-Royce
7. Financial Times
8. British Airways
9. FedEx
10. Hertz
                        
                        
                        										
					
					
									
A Google tarol Nagy-Britanniában
Az idei Superbrands-összesítés szerint a Google megelőzte a BBC-t és a British Airwayst is.
    								
    								Hirdetés
    							
															
                
							
							Hirdetés
						
															
				
            
				
				                    
                    
								
				
								
							