Hirdetés
. Hirdetés

A Google tovább növelte piaci részesedését

|

Hiába támadják több oldalról is a keresővállalatot, a Google februárban is sikeresen tovább növelte piaci részesedését, az Egyesül Államokban. Így már több mint 15 százalékkal előzi meg a második helyen álló Yahoo!-t.

Hirdetés

A comScore Networks adatai szerint a Google elérte a 42,3%-os részesedést az összes, Egyesült Államokból indított keresések tekintetében, míg a Yahoo! mindössze 27,6%-ot ért el. Egy évvel korábban a kettejük közti különbség alig 5% volt.

A keresési részesedés nagyon fontos a fizetett találatok szempontjából. Ez képezi az egyik fő bevételi forrást ugyanis. Az Interaktív Hirdetési Iroda (IAB) adatai szerint tavaly az ebből származó bevételek az Egyesült Államokban elérték a 12,5 milliárd dollárt. Ez az összes online hirdetések mintegy 40%-át teszi ki.

A Yahoo az utóbbi években súlyos összegeket ölt saját keresési technológiájának fejlesztésébe, valamint a fizetett keresési találatokból származó bevételeinek növelése érdekében is nagyobb átalakításokat hajtott végre. Egyelőre a jelek szerint nem túl nagy sikerrel. Annak ellenére, hogy a Microsoft is hasonló módon igyekezett visszaszerezni részesedését, mégis 3%-ot zsugorodtak 13,5%-ra.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.