Hirdetés
. Hirdetés

EU: jöhet a Google

|

Az európai hatóságok nem ellenzik a Google és a DoubleClick egyesülését, de utaltak rá, hogy azért továbbra is figyelnek.

Hirdetés

A DoubleClick felvásárlása a Google által nem jelent jelentős veszélyt az európai hirdetési piacra - döntött kedden az Európai Bizottság. Az elmúlt négy hónapban a testület alaposan megvizsgálta a 3,1 milliárd dolláros egyesülés tervét, amelyet egyébként az amerikai versenyhatóság már decemberben jóváhagyott. Az EB megállapítása szerint Microsoft, a Yahoo és az AOL megfelelően erős piaci alternatívát jelent a Google/DoubliClickkel szemben. Az EB ugyanakkor emlékeztetett, hogy a két vállalatnak tiszteletben kell tartania az európai jogszabályokat a személyes adatok védelme terén.

Elemzők szerint a döntés a Microsoftnak is előnyös, hiszen ha végül sikerül felvásárolnia a Yahoo-t, akkor nem valószínű, hogy a Google-DoubleClick precedens után a trösztellenes hatóságok megvétózzák az egyesülést.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.