Hirdetés
. Hirdetés

Márkahűek az európai polgárok

|

A Reader's Digest idén is elkészítette Európai Megbízható Márkák című felmérését. A magyarországi lajstromban összesen 35 kategória szerepelt.

Hirdetés

Az először 2001-ben elkészített vizsgálat idén 15 európai országra terjedt ki, célja pedig az volt, hogy felmérje, mely márkák élvezik leginkább a magazin olvasóinak bizalmát. A 24 213 kitöltött kérdőív a brandeket egytől ötig terjedő skálán négy kritérium (minőség, ár, termékimázs, a fogyasztói igények kielégítése) szerint osztályozta. A válaszadók összesen 113 577 különböző márkát neveztek meg. A felmérés egyik legfőbb nyertese a Canon lett: a cég növelni tudta előnyét, és immár 11 országban végzett kategóriájának élén.

A Nokia teljesítménye még ennél is figyelemre méltóbb, hiszen eddig minden évben, minden országban megnyerte a maga kategóriáját - a Reader's Digest olvasói hetedik alkalommal is bizalmat szavaztak a cég mobiltelefonjainak. A Lenovo (illetve az IBM) szintén évek óta az első helyen áll a számítógépek mezőnyében. A Visa idén 14 országban előzte a MasterCardot, ám győzelme éppen a magyar olvasók miatt nem lehetett teljes, mivel a hazai válaszadók többsége a MasterCard kártyára szavazott. A magyarok többsége egyébként úgy gondolta, hogy a T-Online-hoz fordulna, ha szeretne a világhálóra csatlakozni, és a Samsung tévékészülékeiben bízik a legjobban.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.