Október elsején webanalitika és mérés képzést indít a HWSW

|

A weblapunkból kinyerhető adatok okos és eredményes használata a modern web egyik legnagyobb kihívása. Az október elsején induló képzés neves szakemberek segítségével ebben kíván segítséget nyújtani.

Senki ne gondolja, hogy elegendő mérőkóddal ellátni egy weboldalt és hó végén megvizsgálni hányan látogatták meg azt. Aki képes eredményesen felhasználni weboldaláról kinyert adatait hatalmas lépést tesz előre a sikerhez vezető úton.

 

A hatékony felhasználás képességének elsajátításában nyújt segítséget a HWSW és az ITFactory közös szervezésében webshopot és egyéb webes szolgáltatást üzemeltetők, fejlesztők, illetve tulajdonosok, valamint az online marketing területén dolgozók, fejlesztési projektmenedzserek és a tartalomszolgáltatók számára induló szakértői képzés.

A 39 órás tanfolyam során 12 szakember tart majd előadásokat: Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért elnöke, e-kereskedelmi tanácsadó, Bánóczy Zoltán, az Allstars Analytics tulajdonosa, Kollin Zoltán, a Mito UX-dizájnere, Vadász Illés, a Google stratégája, Madarász Márta, AdSense-stratéga, Katona Zsuzsa, a Deep in Data szakértője, Bognár Ákos, jateknet.hu, Palocsay Géza, az Árukereső üzletágvezetője, Szilágyi Ákos, az Ipsos kutatási vezetője, Buri Zoltán, a Gemius technikai menedzsere, Gayer Zoltán, a BKF szociológusa, valamint Pintér Róbert, az eNet mobilkutatási igazgatója.

A képzés részletes programja elérhető az IT Factory oldalán, ahol regisztrálni is lehet rá.

 

 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.