Hirdetés
. Hirdetés

YouTube: átugorható hirdetések a mobileszközökön is

|

A Google olyan hirdetések bevezetését tervezi a YouTube videomegosztón, amelyek 5 másodperc után lelőhetők, s a megrendelők az okostelefonokra és tabletekre kifejlesztett TrueView hirdetésekért csak akkor fizetnének, ha azokat a felhasználók hagyják végigfutni.

Hirdetés

A megoldás nem ismeretlen, mert a YouTube a PC-ken elérhető klipeknél hasonló megoldást alkalmaz már 2010 decembere óta. A TrueView hirdetéseket a felhasználók 15-45 százalékos arányban hagyják végigforogni a YouTube szerint. A videomegosztó tájékoztatása szerint a TrueView formátum a leggyorsabban növekszik a hirdetők körében, s az átugorható hirdetések már a teljes volumen felét teszik ki.

Az ilyen hirdetések csak az androidos eszközökön jelenhetnek meg, mert az iPhone YouTube alkalmazása semmiféle hirdetést nem engedélyez. De az iOS operációs rendszer ezt nem akadályozza, így a Google ki fogja fejleszteni saját YouTube applikációját az Apple eszközökre, amelyek már több hirdetés eladását teszik lehetővé.

Nem kérdéses, hogy az olyan cégek (például a Google vagy a Facebook), amelyek hirdetési felületek értékesítéséből élnek, mind több mobileszközre fejlesztett alkalmazással állnak elő, hogy több és szélesebb csatornát nyissanak a hirdetési pénzek beszivattyúzására. A TrueView ehhez kövezheti ki az utat.

 

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.