A magyarországi regionális távközlési szolgáltató akvizíciója mintegy 250 ezer háztartással és 55 ezer vezetékes előfizetővel növeli a vállalatcsoport ügyfélbázisát.
A változások egyaránt érintik a cégcsoport, valamint a távközlési kereskedelmi és infrastruktúra vállalatok irányítását is.
A vállalatcsoport kibővíti legfelsőbb vezetését, amelynek célja új befektetési és üzleti területek feltárása, illetve a 4iG nemzetközi jelenlétének növelése a távközlési, infrastruktúra és technológiai szektorokban.
A közös vállalkozás célja a legmodernebb optikai hálózat kiépítése, amely a jövőben legalább hatmillió háztartásnak biztosíthat nagy sebességű internet elérést.
A korábbi tulajdonos időszakban történt meg a jogsértés.
Folyamatosan érkeznek az új technológiák és ezzel egyidőben a kiberbiztonsági kihívások; a tavalyi és idei évben a mesterséges intelligencia használatának általános elterjedése váltotta ki a legnagyobb hatást.
A megbízhatóság az egyik legnagyobb érték és üzleti előny, az ügyfélelégedettség kulcsa pedig az egyenes beszéd.
Földrajzi megoszlás szerint a nettó árbevétel 85 százalékát a magyarországi, 11 százalékát az albán, 4 százalékát a montenegrói piac adta.
Az Antenna Hungária Zrt.-ből az infrastruktúra és a kereskedelmi egységek is leválnak, ezzel külön vállalatokban működnek tovább a kereskedelmi, valamint az infrastruktúra divíziók, míg az Antenna Hungária Zrt. holding társaságként működik tovább.
A fejlesztés elő szakasza már meg is valósult.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.