Hirdetés
. Hirdetés

Így magyarázza a T-Mobile a leállást

|

Váratlan szoftverprobléma okozta a hívásfogadási gondokat a Magyar Telekom mobilhálózatában - olvasható a távközlési cég most kiadott sajtóközleményében, mely szűkszavú magyarázattal szolgál a hálózati szolgáltatás körüli, hajnal óta jelentkező gondokra.

Hirdetés

"A mai napon délelőtt a Magyar Telekom mobil-előfizetéssel rendelkező ügyfelei jelentős részének hálózaton belüli hívásai sikertelenek voltak, az előfizetők azt tapasztalták, hogy a hívott fél nem elérhető, ki van kapcsolva vagy a hangposta jelentkezik. Az elsősorban a hálózaton belüli hívásindításokat érintő, és a jelzett időtartamban fennálló zavart egy éjszakai, előre tervezett munka során keletkezett váratlan szoftverprobléma okozta. Ennek észlelését követően a rendszerszállítóval közösen még éjjel azonnal megkezdődött a hibaelhárítás, amelynek eredményeként a szolgáltatás fokozatosan áll helyre.

A Magyar Telekom ezúton is köszöni ügyfelei megértését és türelmét. A probléma elhárításával a kapcsolatban a szolgáltató természetesen további tájékoztatással szolgál majd."

 Az ügy részleteiről kapcsolódó cikkünkben tájékozódhatnak.

Az NHH szerint  elvben kötbért köteles fizetni egy mobiltávközlési szolgáltató a 4 órát meghaladó leállások esetén. A T-Mobile viszont nem kíván kötbért fizetni. Olvassa el erről szóló beszámolónkat!

 

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.