Hirdetés
. Hirdetés

Rákaptunk a kuponozásra

|

Töretlen a lelkesedés a kuponozás iránt. Habár egyre több a szereplő, három szolgáltató kiemelkedik a mezőnyből.

Hirdetés

A GKIeNET és a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének közös kutatása alapján továbbra is pörög a hazai 4,2 milliárd forintos forgalmat lebonyolító kuponos piac. Habár sok próbálkozó van, csupán három szolgáltató tudott jelentős ismertséget elérni - a Bónusz Brigád, a Kupon Világ és a Napi Tipp -, részben az erős kampányoknak köszönhetően.

 



A legnagyobb piaci szereplő továbbra is a Bónusz Brigád, amely az idei év első öt hónapjában több mint 927 millió forint értékben adott el kuponokat, a második helyen a Kupon Világ áll 831 millió forintnyi értékesített akcióval, míg a Napi Tipp 221 milliót tudott összebónuszozni.

A vásárlók egy átlagos bónuszra/kuponra 5500 forintot költenek, a kedvezmény mértéke pedig átlagosan 64 százalék. Az ajánlatok döntő többsége továbbra is Budapesten vehető igénybe.

A témáról bővebben a Computerworld cikkében olvashat.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.