Hirdetés
. Hirdetés

Personal Hungary: a HR-esek csúcstalálkozója

|

Október 9-én és 10-én újra találkozik a HR-szakma a Syma csarnokban. Az emberierőforrás-menedzsment területére szakosodott, magas színvonalú Personal Hungary az egyik legmeghatározóbb esemény a hazai munkaerőpiacot alakító szakértők és érdeklődők számára.

Hirdetés

Széles palettával rendelkezik a jubileumi esemény: a kis szállodáktól kezdve a szoftvercégekig, a nonprofittól a komoly üzleti vállalkozásokig szinte minden területet lefedve képviseltetik magukat a kiállítók, emellett még több újdonsággal, szakmai csemegével fokozzák a hangulatot és biztosítják a már megszokott, magas színvonalat a szervezők.

Hirdetés

Noha a válság és az ország gazdasági viszonyai miatt az emberierőforrás-menedzsment nincs túl rózsás helyzetben, az idei rendezvényen is jeles előadók és résztvevők gondoskodnak arról, hogy a Personal Hungary valóban a HR-esek csúcstalálkozója maradjon.

A két gyakorlati fórum mintegy 35 előadásból álló átfogó programja naprakész információt nyújt azáltal, hogy a szakma elméleti és gyakorlati szakértői előadásokat és szakmai vitákat tartanak a HR területét érintő különböző témákban. A számos témasorozat mellett a szaksajtó képviselőivel folytatott pódiumviták is gazdagítják az előadások programját. Többek között a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara, illetve Nemzeti Munkaügyi Hivatal is részt vesz a rendezvényen, valamint az OHE (Országos Humánmenedzsment Egyesület) is képviselteti magát.

A MeetingPoint 2013-as programja a tapasztalatcserére és a kapcsolatépítésre ad lehetőséget a szakma képviselői között. A szekció koncepciója évek óta nagy népszerűségnek örvend. A beszélgetések kiindulópontját a mindennapi gyakorlat során felmerülő konkrét szakmai problémák képezik, amelyekkel kapcsolatban professzionális moderáció mellett kérdéseket vetnek fel, tapasztalatot cserélnek és közös megoldásokat keresnek. Egyszóval a MeetingPoint beszélgetései ott kezdődnek, ahol a szakértők előadásai gyakran befejeződnek, azaz a "Vannak még kérdéseik?" után. Szó lesz többek között a mutatószámok és mérőszámok szerepéről a szervezeti hatékonyságnövelésben, a hosszútávon fenntartható munkahelyi motivációról, a kiégésről, a megváltozott munkaképességű személyek nyílt munkaerőpiacon történő elhelyezkedési esélyeinek javításáról is.

A nemzetközileg elismert, neves szakemberekből álló vendégelőadók kiválasztásakor a szervezők igyekeztek az ellentétekre is hangsúlyt helyezni. Baracskai Zoltán és Mérő László indítja majd a témák sorát, és a kétnapos programfolyamban a Virtuális Munkaerőpiac Portáltól a coaching titkáig, a HR-informatika jövőjén át a generációk együttműködéséig vezetik majd az előadók a résztvevőket.

Napjainkban elég gyakran találkozunk az „egyszer fent, egyszer lent” érzéssel, de nem mindenki tudja ezt megfelelően kezelni. A "Mélységek és magasságok", illetve "A vezetés másik arca" címmel Márton-Koczó Ildikó idén is két rendhagyó, interaktív 90 perces beszélgetés keretében kérdez majd meghatározó közéleti személyiségeket, illetve első számú vezetőket. Vendége lesz többek között: Kovács Gábor (KOGART), Küllői Péter, Kollár Lajos expedícióvezető és Kósa Erika.

A HVG szervezésében lesz egy egész hosszú toborzási blokk, a jogi szekciót pedig Dr. Pál Lajos munkajogász vezeti, míg a HR-szoftverblokkban az Oracle egyik szakembere osztja meg tapasztalatait. Mező Misi, a Magna Cum Laude zenekar frontembere pedig arról beszél majd, hogy mi a titka a sztárcsinálásnak, hogyan lehet valakit népszerű előadóvá tenni, s egyáltalán van-e titok?

Az idei rendezvény újdonsága a „TEDx Corporate” bemutató. Az első blokkban a TEDxSomlóiStWomen szervezőcsapatának előadásain keresztül mutatják be a szervezők a TEDx konferenciák filozófiáját, célját és értékeit. Megismerhetővé válik a „TEDxCorporate Event” rendezvények célja és a benne rejlő lehetőségek, az előadásokon keresztül ízelítőt kaphatunk arról, milyen egy TEDx rendezvény hangulata, élményvilága. A program folyamán olyan kiváló előadóktól hallható inspiráló TEDx jellegű előadásokat, mint Dr. Baranyai Attila (Develor), Hajnal Géza (X-Sight), Papp Péter (Flow Csoport), Szelecki Zsolt (PwC).

Mi is az a TED és hogyan alakult ki - mi a története?

Az első TED-konferenciát 1984-ben rendezték meg Kaliforniában. Célja, hogy a technológia, a szórakoztatás és a dizájn (T=Technology, E=Entertainment, D=Design) területeiről érkező, kimagasló eredményeket elért emberek megosszák inspiráló, jövőt formáló gondolataikat, ötleteiket. Az előadók között olyan nagy neveket találunk, mint Bill Clinton, Bill Gates, Jane Goodall, Paul Simon, Sir Richard Branson vagy Bono.

A TED évente kétszer megrendezett konferenciáival, a TED.com ingyenes videoanyagaival, valamint a világ minden pontján kisebb közösségek által szervezett független rendezvényeivel - a TEDx rendezvényekkel - az elmúlt közel három évtizedben olyan világméretű mozgalommá nőtte ki magát, amelyen keresztül az értékes gondolatok igazi változást hoznak a világba.

 

A független rendezésű TEDx rendezvények egy speciális formája az úgynevezett “TEDxCorporate”, amelyet egy szervezet az alkalmazottai számára szervez, összekapcsolva a TEDx rendezvények szellemiségét és hatalmas szemléletformáló erejét a vállalati stratégiával.

A "TEDx Corporate" bemutató szakmai partnere a magyarországi TEDxSomlóiStWomen rendezvény szervezőcsapata.

„Nő, család és karrier” konferencia

A Magyar Női Karrierfejlesztési Szövetség „Nő, család és karrier” címmel nemzetközi konferenciát szervez a Personal Hungary kiállítás keretében 2013. október 10-én 13:00 és 17:30 között a Syma Csarnokban.

A konferencia célja a fiatal nők foglalkoztatásának elősegítése - összhangban a családi háttér fontosságával, a kormányzati, üzleti, tudományos és civil szféra közötti párbeszéd elősegítésével, határon túli magyar szervezetek bevonásával; továbbá felhívni a figyelmet a fiatal nők felkészítésének fontosságára, az előttük álló feladatokra a családban és a munkahelyen; tapasztalatcsere a magyar és európai uniós tapasztalatok, valamint a női életpályamodell hagyományos és új szempontjainak bemutatásával.

Az MNKSZ a Legjobb Női Munkahely Pályázata keretében 2007 óta végez felméréseket munkaadók és női munkavállalók körében.

Idén hatodik alkalommal osztja ki a díjat azoknak a munkáltatóknak, ahol a legtöbbet tesznek a női munkavállalókért. A két kategóriában, a 20-250 fő közötti és 250 főnél több foglalkoztatottal működő munkahelyek közti verseny értékelési szempontjai között kiemelten szerepel a családi élet és a munkahely érdekeinek összehangolása, a gyerekvállalásból visszatérő nők integrációja, vagy például az 50 év feletti nők életútprogramjának alakítása. Idén először a szervezők nemcsak a munkahelyek jelentkezését várjak, hanem szívesen veszik azoknak a munkavállalóknak az ajánlását is, akik úgy érzik, munkahelyük sikerrel pályázhatna a díjra.

A "Legjobb Női Munkahely - 2012" Díjak ünnepélyes átadása október 10-én a Personal Hungary Szakkiállításon, Budapesten a Syma Csarnokban a „Nő, Család és Karrier” című konferencia keretében történik.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.